Уникален продукт за млади хора пуска на пазара Vivacom 14.11 | 13:22

HYBRID съчетава най-доброто от предплатените и абонаменти услуги

От Нели Минчева

Телекомуникационната компания Vivacom пуска нов продукт без аналог на пазара в България. HYBRID e абонаментен план, който за първи път предлага на потребителите гъвкавостта за контрол на разходите на предплатените пакети, съчетана с атрактивните условия на абонаментната услуга, обясниха от телекома.

Срещу 10 лв. на месец клиентите получават 600 минути и 600 SMS към мрежата на Vivacom, още 30 минути към всички останали мрежи и неограничен интернет със 150 MB на максимална скорост.

Планът ограничава изходящите повиквания след изчерпването на включените в месечната такса услуги, а клиентът може да заплати допълнително желана от него сума на принципа на предплатените карти и така да има пълен контрол над разходите си.

Като ключово предимство на HYBRID се посочва фактът, че след изчерпването на включените услуги или при желание да използва други извън включените в пакета, клиентът може за презареди баланс по сметката си, като за целта използва всички стандартни начини за презареждане на предплатена карта.

Това дава възможност за гъвкаво управление на разходите, тъй като няма да му позволи да натрупа допълнителна сметка над своята месечна такса, а наличието на месечен абонамент ще му осигури, освен много включени услуги, и преференциални цени при избор на нов телефон.

Новата хибридна тарифа е специално създадена за млади хора между 14 и 25 години, които искат да комуникират с всички и навсякъде, без да се притесняват от големи сметки.

*Информация от партньор на iNews

Водещи

Най-четени