Феновете на Apple се наредиха на опашки за новия iPad 16.03 | 10:13

Новият таблет е по-скоро подобрение на стария продукт, а не революция на пазара

От Вероника Стойновска

Новият iPad се очаква да бъде един от най-търсените високо технологични продукти, считано от днес (16 март), след като мнозина тази сутрин се редиха на опашки по улиците за да се доберат до новия 4G таблет на Apple с начална цена почти 600 долара, съобщи Reuters.

Таблетът ще бъде пуснат в продажба в 10 държави, сред които САЩ, Канада, Сингапур, Франция и Великобритания. Много нетърпеливи клиенти чакат от зори пред магазините, за да бъдат от първите, закупили си дългочакания продукт.

Новият iPad е подобрена версия на познатия ни таблет, с по-мощен CPU процесор, по-добър екран - "ретина" и по-хубава камера. Той не е обявен на пазара като революционен продукт, а по-скоро подобрение на по-ранни версии, но това изглежда не е пречка за феновете на Apple.

iPad вече е много добър продукт и е труден за усъвършенстване, коментират анализатори. Новият продукт е малко по-тежък от предшествениците, което има голяма вероятност да разочарова азиатските потребител, споделя Дики Чанг, анализатор от изследователската фирма IDC със седалище в Хонконг.

Вътрешността на таблета е сходна с предишни модели, но неговата клетъчна батерия Qualcomm LTE и Qualcomm безжичен интернет модем за 3G и 4G играят важна роля в състава му.

Wall Street очаква силен старт за новия iPad 3, а някои анализатори предполагат, че дори продажбите ще превишат тези на iPad 2. От Apple заявиха, че няма да спират от продажба стария модел, но цената му ще падне със 100 долара - таблетът вече ще струва 399 долара.

Досега компанията е продала 55 милиона iPad-а, откакто са пуснати в продажба през 2010 година. Продажбите се очаква да се увеличат до 326 млн. броя до 2015 година, според изследователската фирма Gartner.

iPad се радва на добри продажби, обаче има конкуренция в лицето на Galaxy на Samsung Electronic и Xyboard на Motorola.

Водещи

Най-четени