Ще успее ли интернет да спаси мъжа от ходенето по магазините? 17.01 | 17:44

Ходене по магазините = ходене по мъките? Вече не!

От Нели Минчева

Средностатистическият мъж мрази да пазарува. Факт. Закон. Постулат. Независимо дали е за себе си, за жена си, за майка си или за най-добрия си приятел, съвременният мъж изпитва панически страх от излизане "по магазините".

При мъжете рядко може да се забележи сериозно колебание за седем еднакви по модел ризи, но с различен цвят. Те просто грабват една или две и забравят. Жените, както всички добре знаем, в повечето случаи сме на срещуположния полюс. Винаги имаме време за още един магазин. А нервите на любимия ни мъж бавно и полека се късат, крепейки се единствено на надеждата за прибиране у дома, или поне изпиване на една-две лечебни бири.

Всичко написано дотук обаче вече не е вярно. Защото все повече сила набират онлайн магазините. С какво пазаруването по интернет печели мъжете?

Една от най-важните причини, разбира се, е фактът, че няма нужда да се ходи където и да било, камо ли да се обикаля с часове. Магазинът е там някъде в безкрайното интернет пространство и чака с винаги отворени врати.

Вторият плюс на онлайн пазаруването е, че можеш да разглеждаш един продукт колкото си искаш време, да правиш сравнения, да събираш мнения, без иначе любезна, но в повечето случаи натрапчива продавачка да се опитва да ти бъде от помощ.

На трето място идва доставката. Независимо дали плащате онлайн, или с наложен платеж, стоката сама ще дойде при вас. По примера на Мохамед и планината. Дори във финалния етап на пазаруването не е нужно да полагате усилия. А и 90% от сайтовете позволяват да върнете стоката, ако не сте доволни или размерът не е вашият.

Има още едно предимство на онлайн пазаруването, за което може би не си даваме сметка. Пестенето. В интернет много по-рядко можете да изпаднете в неконтролируемо пръскане на пари, особено ако използвате банковата си сметка. Реалното наблюдаване на намаляването на сумата действа безотказно на психиката.

Онлайн услугите стават все по-популярни, така че не е чудно, че все повече потребители предпочитат да пазаруват по интернет. И може би все по-рядко ще ставаме свидетели на следната гледка: мол, типични човешки физиономии – ентусиазирана жена, влачейка след себе си до болка отегчен мрачен мъж, натоварен с брандирани пликове. Дано!

Водещи

Най-четени