Японска компания заменя пукащите балончета с ядливи пуканки 14.03 | 15:15
Иновативна японска хранителна компания предлага революционно решение в света на опаковките, използвайки обикновени пуканки като екологична алтернатива на традиционните опаковъчни материали.

Иновативна японска хранителна компания предлага революционно решение в света на опаковките, използвайки обикновени пуканки като екологична алтернатива на традиционните опаковъчни материали.
Azechi Foods Company излиза с интересна концепция "2 в 1", при която пуканките изпълняват двойна функция – служат като ефективен предпазител за чупливи предмети по време на транспорт и след това могат да бъдат консумирани, вместо да се превърнат в отпадък.
"Искахме да създадем продукт, който да служи като предпазител и след това да бъде изяден, намалявайки по този начин отпадъците", споделя в публикацията Шихоко Уада, генерален мениджър на Azechi Foods Company, предаде bTV.
От комедийно шоу до устойчиво бизнес решение
Любопитното е, че идеята за този екологичен проект е дошла по необичаен начин. Генералният мениджър Шихоко Уада се вдъхновила, след като видяла участник в комедийно шоу да използва пакет с пуканки като възглавница. Това нестандартно приложение я накарало да осъзнае потенциала на пуканките като заместител на традиционните опаковъчни материали като памук, стиропор и найлонови пукащи балончета.
Инициативата цели да намали отпадъците, произтичащи от опаковъчната индустрия, и да насърчи по-отговорно отношение към околната среда. Пуканките се предлагат като предпазна опаковка, а след това могат да се консумират, докато клиентите гледат филм например.
Екологичен подход във всеки аспект
Самата опаковка на пуканките също е проектирана с мисъл за околната среда. Пуканките са поставени в прозрачен плик, изработен от екологични материали, които по-лесно се разграждат и намаляват негативното въздействие върху природата. На опаковката ясно е поставен стикер с надпис "Не е за ядене", който указва, че само съдържанието е предназначено за консумация.
Иновативният подход на Azechi Foods Company вече привлича огромно внимание в Япония. Снимки на новия опаковъчен материал стават все по-популярни в социалните мрежи, което вдъхновява все повече потребители да възприемат същата практика при изпращането на собствените си пратки.
Водещи
-
Седем новооткрити случая на туберкулоза в област Шумен от началото на 2025 г.
Екипи на РЗИ провеждат на територията на област Шумен и информационна кампания относно...
10.09 | 17:20
-
Български евродепутат: Фон дер Лайен води Европа по пътя на войната
Кулминацията на речта беше директното обръщение към Урсула фон дер Лайен, в което българският...
10.09 | 17:00
-
Въвеждат нови индикатори за качество на болничното лечение
Разширяване на преговорния процес и контрола
10.09 | 16:15
-
Кабинетът даде съгласие на БДЖ да продаде недвижими имоти в София
Кабинетът реши, че предоставя безвъзмездно на НКЖИ управлението на имот - публична държавна...
10.09 | 16:00
Най-четени
-
Защо Гришо не поздрави първия си братовчед за успеха?
На въпрос дали е получил поздравления от Гришо за успешното представяне, Василев отговори леко...
10.09 | 11:30
-
Парламентът избра за заместник-омбудсман Мария Филипова
Шестима депутати от АПС гласуваха „въздържал се“.
10.09 | 10:59
-
Откриват първите умни филтриращи чешми в пет софийски училища
Програмата за чиста вода в училищата ще бъде представена утре (11 септември), в 11.30 ч., в...
10.09 | 13:45