Акцентираме върху културно-историческия и алтернативния туризъм 09.11 | 10:26

На България се гледа с любопитство на изложението World Travel Market, защото още не е добре позната дестинация

От Ралица Стоянова

Целогодишният културно-исторически туризъм е акцентът в представянето на България на световното туристическо изложение World Travel Market (WTM) в Лондон, което е най-голямата борса за професионалисти в туристическия бранш, заяви заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов, цитиран от БТА.

Предпоставка за това са седемте културни пласта историческо наследство в страната и наличните ресурси.

Ще се търсят и нови форми на комбиниране на културно-историческия туризъм с други алтернативни форми на туризъм. България вече е утвърдено име със ски и морските си курорти, но предимството й, според Иво Маринов, е в това, че тя все още не е особено позната дестинация, което предизвиква любопитството на събралите се в британската столица експерти в туристическия бранш.

На въпрос как ще бъде подобрена инфраструктурата, за да се следват световните тенденции в бранша, Маринов отговори, че е оптимист, защото много средства вече се заделят по програми на ЕС, пари се отпускат и от Министерството на културата.

Анелия Генова, шеф на дирекция "Маркетинг, реклама и информация в туризма", изтъкна, че с развитието на културно-историческия туризъм се цели у посетителите да остане хубав спомен за страната, туристите да се радват на специално внимание и да научат нещо ново за България.

Водещи

Най-четени