Алкохолният туризъм не плаши експертите у нас 03.10 | 16:08

Материалните щети на хотелиерите при този вид туризъм се компенсират от големия паричен поток

От Деляна Петкова

Курорти като "Слънчев бряг" трябва да се концентрират върху възможностите да привличат младежи и несемейни хора, докато дестинациите Лозенец или Созопол е необходимо да залагат на семейния туризъм.

Това мнение изказа Петър Панайотов, търговски директор на сайта TravelStoreMaker по време на семинара "Туристическият уеб сайт днес". Събитието е организирано от eCommerceAcademy.

Панайотов коментира още, че е вярно това, че хотелиерите страдат от развитието на алкохолния туризъм, който е предпоставка за имуществени вреди. В същото време трябва да се отчита и големият паричен поток, който по този начин се влива в страната.

Той заяви, че в туризма има много субекти, чиито интереси не са едни и същи, и поради това държавата трябва да има по-силна регулативна роля по отношение на отрасъла.

В сферата на туристическия маркетинг има "Дребни хитрини, които създават чувство за несигурност", обясни още експертът по туристически маркетинг. Сред тях например са такситатата и обменните бюра.

"В арабския свят можем да видим туристи, които ползват задължително услугите на туристическа агенция, която да ги ескортира през целия им престой в страната, така че да не бъдат измамени. Това се случва и в България, което е напълно недопустимо за страна в Европейския съюз и затова трябва да се изкорени”, коментира Панайотов.

Експeртът коментира и националната реклама като обясни, че тя само може да привлече хората в страната, но оттам нататък трябва да се канализират рекламните апели и да се промотират отделни дестинации, а не страната в нейната цялост.

Водещи

Най-четени