Германия е все по-популярна туристическа дестинация сред българите 18.12 | 13:46

Изненадващи причини да посетите страната

От iNews.bg

Туристическата дестинация Германия става все по-популярна във всички югоизточноевропейски страни. Неразделна част от ядрото на бранда Германия са културата и природата. Те са фундаментът на тематичния маркетинг, придаващ неповторим профил на Германия. Именно природата и културата подсилват позициите на Германия в изключително конкурентната среда на туристическия пазар.

Вълнуващо обединение

25-та годишнината от падането на Берлинската стена през ноември 1989 година и последвалите събития - до обединяването на Германия през октомври 1990 година, са темите на двегодишната кампания на DZT под наслов "Вълнуващо обединение”.

"С почти 17,4 милиона нощувки за 2014 година новите германски провинции отбелязват ръст от 407 процента спрямо 1993 година”, отбелязва председателят на Управителния съвет на DZT Петра Хедорфер.

Централен елемент в кампанията на борда е международен проект с участието на видео блогъри, които със собствени клипове показват предимствата на Обединението за всички германски провинции. Филмите са достъпни в YouTube канала на DZT http://www.youtube.com/germanytourism, както и на страницата на кампанията http://www.germany.travel/faszination-einheit.

Традиции и обичаи

През 2015 г. тематичната кампания на DZT "Традиции и обичаи" обединява трите основни теми "Кулинарна Германия", "Живи традиции" и "Изкуство и занаят". Така модерният и положителен имидж на туристическата дестинация Германия е подхранен с автентични традиции, свързани със съвременността.

"22 процента от входящият туризъм на Германия се генерират днес от селските региони, подчерта председателят на Управителния съвет на DZT Петра Хедорфер. DZT реагира на днешните тенденции за завръщане към изконното и автентичното, като подпомага туристическото развитие на селските региони. Един от най-използваните похвати за повишаане на потока от туристи в Германия са социалните мрежи. Централни елементи на кампанията са публикации на блогъри от различни държави, участвали в турове, както и галерии от снимки в Instagram. Наред с предавания на живо в социалните мрежи, съдържанието им е достъпно също така и чрез хаштаг #JoinGermanTradition.

Германски ваканционни маршрути

Обиколните турове с пазарен дял от 24 процента са един от най-важните дялове за туризма в Германия. Страната разполага с добре изградена мрежа от пътища, подходящи за пътуване с кола, мотор или колело. Възможностите за индивидуален туризъм са почти безгранични. Това е идеална възможност за развитието на туризма сред повече от 150 ваканционни маршрута.

С цел по-широко разпортранение на селския туризъм като възможност за отдих и приключения, Германия изцяло обновява сайта на ваканционните маршрути www.germany.travel. Ключов проект е също и PR кампания, която покрива всички елементи на туризма в Германия и е предвидена специално за разпространение сред фото журналисти от цял свят.

Германия като културна дестинация

Германия е най-предпочитаната културна дестинация в Европа. Притегателен център са 39-те обекта под особената закрила на ЮНЕСКО, като например старият град на Регенсбург, който от 2006 година е в списъка на защитените паметници на културата.

Висококачествен културен календар, с разнообразни събития във всички германски градове и региони, е магнит за хилядите почитатели на изкуството и културата от цял свят.

За Туристическия борд на Германия DZT

Туристическият борд на Германия (DZT), с основно седалище във Франкфурт на Майн, е националният борд по туризъм в държавата. Той представлява туристическата дестинация Германия в съответствие с решение на Федералното министерство на икономиката и енергетиката (BMWe) и се подпомага от ведомството в съответствие с решение на Бундестага на Германия. Туристическият брод на Германия DZT разработва и комуникира стратегии и продукти с цел развиване на положителния имидж на Германия като туристическа дестинация в чужбина и насърчаване потока от туристи към Германия. За тази цел бордът поддържа 30 представителства в цял свят. Подробна информация ще намерите в нашия онлайн пресцентър на адрес www.germany.travel/presse.



Водещи

Най-четени