Дигитална реклама ще привлича още чужди туристи 31.10 | 16:05
Ангелкова подписа споразумение за сътрудничество с Русенския университет
Дигитализацията и въвеждането на новите технологии са сред основните приоритети на Министерството на туризма в неговата рекламна и маркетингова политика. Ще промотираме страната ни по иновативен начин, който ще я направи по-конкурентна и търсена като целогодишна дестинация. Това заяви министърът на туризма Николина Ангелкова при посещението си в Русенския университет "Ангел Кънчев", където поздрави студенти и преподаватели за настъпващия Ден на народните будители.
Тя подписа с ректора на висшето училище проф. Велизара Пенчева рамково споразумение за сътрудничество, в което водещ акцент е разработването и използването на съвременни технологии за визуализация на рекламата в туризма. Резултат от това партньорство ще е участието на русенски студенти в първия дигитален корнер на българския щанд на световното туристическо изложение WTM в Лондон този ноември. Чрез реализацията на съвместния проект на място ще бъдат създавани и предлагани на посетителите 3D сувенири за български туристически забележителности и атракции. Сред тях са дунавските крепости, Рилският манастир, Ивановските скални църкви и много други.
Въвеждането на повече дигитални технологии е предвидено в Годишната програма за национална туристическа реклама и ще работим активно в тази посока заедно с еврокомисар Мария Габриел , стана ясно от думите на министъра. Инициативата за дигиталния корнер е насочена към популяризирането на културно-историческото богатство на България. Тя ще надгради създадената от министерството през 2016 г. единна платформа с мобилно приложение I Love Bulgaria, която обединява всички елементи на туристическия сектор – забележителности, места за настаняване, заведения, съпътстващи услуги и др., поясни министър Ангелкова. В нея са включени и 100-те национални туристически обекта. Със сканиране на QR кода на всеки от тях освен информация ще се предоставя и виртуализация на 3D изображението му.
В срещата си с академичната общност на Русенския университет министър Ангелкова подчерта, че образованието е приоритет в управленската програма на правителството. Тя обърна внимание, че секторът разчита много на качествената подготовка на кадри за туризма, защото от тях зависят доброто обслужване и имиджът на България. Министър Ангелкова припомни също, че Русе е част 12-те винено-кулинарни дестинации на България, които са нова съвместна инициатива на Министерството на туризма и Министерството на земеделието, храните и горите. Дестинация "Мизия" включва не само туристически забележителности от региона, но и типичните за него вина и традиционни гозби.
Водещи
-
Луд се съблича пред малки деца и яде котки в Пловдив
Висок, леко прегърбен, облечен с черни дрехи, с къдрава черна коса
03.05 | 16:40
-
Продължителността на живота в България е най-ниската в ЕС през 2023 г.
Това сочат данни на официалната европейска статистика Евростат
03.05 | 16:20
-
Корнелия Нинова: И на децата вече е ясно, че Главчев не управлява държавата
Пита се кой е начело на страната
03.05 | 16:00
Най-четени
-
Премиерът каза защо кабинетът отмени решението си за частна детска болница
Приех аргументите на президента, който все пак издава указите за служебен премиер и за...
03.05 | 09:30
-
Финансисти обясниха за инфлацията у нас
Левон Хампярцумян и Лъчезар Богданов с коментар на расът на заплатите и непрекъснато растящите...
03.05 | 11:20
-
"Газпром" за първи път излезе на загуба от 1999 г. насам
Тя се оценява на 6.84 млрд. долара
03.05 | 10:00
-
Главчев ще подаде сигнал в ДАНС и прокуратурата по случая „Мама и Аз“
Целта - пълна проверка на фактите и обстоятелствата, свързани с разрешението за изграждане на...
03.05 | 12:00