Как да представите най-ефективно туристически сайт 13.09 | 10:20

Креативният уебдизайн е нещо много хубаво, но съдържанието на един туристически сайт е най-важно, посочва специализираното издание Travel Industry Wire. Защо клиентите да изберат точно вашия курорт, а не някой друг. Всеки аргумент, който поднасяте на ваши

От

Както си му е редът, първо трябва да използвате няколко ключови думи за търсачките, които представляват уникална отправна точка за една продажба. Следващите стъпки са:

 

  • Използвайте стил „Обърната пирамида“ - при списването на уеб сайта помислете как да предадете своето послание още в самото начало. Посетителите са нетърпеливи и искат да знаят, че уеб страницата, която четат е тази, която им трябва. Започнете с резюме или кратко описание и след това развийте всяка точка. Като алтернатива може да отбележите веднага главните моменти.

    Пример: Пресрилийзите започват винаги с най-важните теми, за да заинтригуват читателите и да задържат техния интерес през останалата част от новината.

  • Бъдете кратки – наблегнете на краткит абзаци и изречения. Всеки параграф трябва да бъде развит около една проста идея в размер 300 до 500 думи. Ако смятате, че главната ви идея се нуждае от допълнителна подкрепа, например от други източници, трябва да включите навигационни връзки към тях.

  • Използвайте прост език – съдържанието на сайта трябва да е на „гимназиален“ език, а не с академичен стил. Завладейте читателите си с думи, които всеки би разбрал. Пример: Големите национални ежедневници се придържат към това правило, за да увеличат тиража си.

  • Привличащи вниманието заглавия и подзаглавия – те не само ви дават възможност да структурирате всяка уеб страница, но и убеждават потребителите да продължат четенето.

    Внимание: Не правете нищо прекалено остроумно. Трябва да се уверите, че заглавията ви са смислени, информативни и разбираеми от пръв поглед.

  • Изберете подходящия шрифт, стил, цвят и размер – съдържанието на страниците трябва да е читаемо, когато навигирате от страница на страница или скролвате.

  • В заключение – за да сте сигурни, че съдържанието на сайта ви е информативно и смислено, давайте го просто, кратко, ясно и актуално.

Най-четени