Малайска авиокомпания предлага самолетни билети във Facebook 02.03 | 08:08

Компанията е изключително активна в социалните мрежи

От Ивета Бебова

Малайската национална авиокомпания предлага нова услуга – може да си купиш самолетен билет чрез Facebook страницата на компанията, съобщи вестник Independent.

Всеки един потребител в социалната мрежа може да си запази билет за пътуване, да види дали на същия полет няма някой негов приятел, има ли познат на някоя от дестинациите, до които компанията лети.

На страницата във Facebook ще можете дори да видите мястото, на което е вашият приятел и да седнете до него.

От авиокомпанията изтъкват, че макар и други превозвачи да предлагат билети чрез Facebook, като например Delta, която стартира такава кампания през 2010 г., тяхната услуга е най-интерактивна и дава най-много информация на пътниците.

"Нашите пътници прекарват все повече време в интернет, използвайки социалните мрежи и нашата авиокомпания е една най-активните във Facebook и Twitter”, коментира директорът на авиокомпанията доктор Амин Кан.

"Чрез новата услуга даваме възможност на нашите пътници да си купят билет, без да се налага да напускат Facebook”, допълни той.

Миналата година AirAsia разкри, че Facebook генерира 12% от трафика на уеб-сайта на компанията, повече от Yahoo и доста близо до трафика на Google, който е с дял от 17%.

Водещи

Най-четени