Над 34 милиона за туристическа реклама догодина 09.12 | 20:03

Окло 26 млн. лв. от заделените средства са по Оперативна програма "Регионално развитие"

От Силвия Стоядинова

Над 34 млн. лв. са предвидени за туристическа реклама догодина. В националния бюджет за реклама през 2011 г. са отпуснати 8 млн. лева.

Освен това, за тази дейност по линия на Оперативна програма "Регионално развитие" са заделени още 26 261 075 лв., съобщават от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма (МИЕТ).

Това стана известно по време на днешното заседание на Националния съвет по туризъм в МИЕТ, на което бе приета годишната програма за национална туристическа реклама за 2011 година.

През следващата година България ще участва с информационни щандове в някои от най-престижните международни изложения - в Берлин, Москва, Лондон и Киев - както и на още 31 международни форума.

МИЕТ ще участва и в осем национални туристически борси.

Това са международната туристическа борса "Ваканция и СПА Експо 2011" - София, международната туристическа борса Културен туризъм" - Велико Търново, регионалната контактна туристическа борса "По пътя на слънцето", туристическата борса "Вашата ваканция" - Бургас, туристическата борса "Уикенд туризъм" - Русе, Черноморския туристически форум - Варна, туристическата борса "Планините на България - гостоприемство в четири сезона" -Смолян, и Фестивал на устойчивия туризъм и здравословното хранене "Зелени дни".

По предложение на председателя на Асоциацията за алтернативен туризъм Любомир Попйорданов в годишната програма е залегнало и участие в специализираното изложение за екотуризъм във Франция.

По предложение на МИЕТ ще бъде сформирана работна група по маркетинг към Националния съвет по туризъм. Тя трябва да консултира съвета при взимането на маркетингови решения в областта на националната реклама на чуждестранни пазари и на вътрешния пазар. В групата ще участват експерти от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма и отбраншовите организации в сектора.

Водещи

Най-четени