Собственик на верига хотели по морето: Българският турист никога не е бил от значение за нас 31.07 | 15:00
Ние като бранш сме подценили комуникацията с българския турист, тъй като той никога не е бил важен за нас като процент от влизащите туристи. Това отчитаме като наша грешка, обясни Веселин Данев

"Нервен сезон, нещата започнаха добре като резервации. В един момент, това което очаквахме като резервации в последната минута не се случваше заради новините, които идваха от Украйна", каза в предаването "120 минути" Веселин Данев, собственик на голяма верига хотели по Българското Черноморие.
"Основният пазар до преди няколко години бе германският по цялото Черноморие. Германците много силно реагират на близостта на конфликта в Украйна. Непрекъснато се говори за мини и за стената на Каховка. Другата причина е логистиката. Този пазар се обслужва от български чартърни оператори, които са наети от германските туроператори", добави той.
Данев подчерта, че над 500 000 резервации от Германия е имало в България, но в момента ще са около 100 000, което е по-малко от Чехия.
"Винаги има черни овци в стадо. Самият консуматор на новини е доста податлив на такива скандалните новини за морето ни."
"Основната част от нощувките на входящия туризъм се осъществява в хотели, които са доста квалифицирани. Редовно печелят международни награди. Самият факт, че толкова много туристи идват в продължение на години трябва да ни говори, че съотношението между цена и качество е на подходящото ниво", обясни хотелиерът.
"Ние, за разлика от други наши колеги, не можем да си позволим да вдигнем с много цените. Движим се със западноевропейска инфлация. Има повишение на цените, но то е далеч от повишението на разходите".
"В момента чужденците са мнозинство в нашите хотели - 2 към 3 е отношението спрямо българите"
"Възможно е плажовете у нас да не са на концесия - това трябва да е ангажимент на общините. Този разход обаче трябва да бъде помислено как да бъде поет. Стопанисване на един плаж е сериозен ангажимент - спасители, медицинско обслужване, почистване и др."
"Няма драма с този сезон, въпреки апокалиптичните картини, които се рисуват. Има много неща, които може да се направят, но се иска комуникационна стратегия. Това че българските туристи са малко, не означава, че не са важни за нас. Ние като бранш сме подценили комуникацията с българския турист, тъй като той никога не е бил важен за нас като процент от влизащите туристи. Това отчитаме като наша грешка. Ако българският турист ни даде възможност, ще го убедим в доброто съотношение цена-качетво", допълни още бизнесменът.
Водещи
-
Протести в цялата страна за запазване на лева ОБЗОР
31.05 | 18:00
-
Подробен месечен хороскоп за всички зодии през юни
Вижте какво ви очаква през следващия месец
31.05 | 17:40
-
В София се проведе протестно шествие срещу насилието над деца
"Да бъдем нетърпими към проявите на насилие, да бъдем подкрепящи към децата-насилници, които...
31.05 | 17:20
Най-четени
-
Рядка екзотична змия откриха в центъра на Варна
Влечугото е уловено и предадено в спасителния център на варненския зоопарк
31.05 | 13:40
-
Бойко Борисов: Цените ще бъдат и в евро, и в лева
Всеки, опитал да спекулира - ще бъде санкциониран, предупреди лидерът на ГЕРБ
31.05 | 13:00
-
Протести в цялата страна за запазване на лева ОБЗОР
31.05 | 18:00
-
Радев: Протестите и проучванията показват, че хората държат думата им да бъде чута
Президентът поздрави протестиращите с искане референдум за еврото и за запазване на българския...
31.05 | 12:20