Съветват хотелиери как да си докарат допълнителни приходи 16.03 | 18:29
Като добър пример за хотелите специалистите посочиха авиокомпаниите

Рецепцията на традиционния хотел, освен дейностите по посрещането и настаняването, може да извика такси на госта или да му направи резервация в ресторант. Тези услуги обаче не носят допълнителни приходи на хотела.
Той може да си докара такива като превърне рецепцията си във виртуален туроператор, посочиха експерти по време на конференцията "Тенденции, иновации и инвестиции в туристическия бизнес".
Като добър пример за хотелите специалистите дадоха авиокомпаниите. Самолетните фирми си докарват допълнителни приходи например като продават различните места в самолета на различна цена (местата до прозореца са по-скъпи). Разграничаването на цената на местата е донесла приходи в размер на 40 млн. долара на авиокомпаниите в САЩ за 2010 г.
Превозването на деца и домашни любимци също се заплаща в някои авиокомпании. Сред платените услуги попадат още гледането на филм, поръчването на специален обяд, ползването на възглавница, както и свръхбагажът.
Хотелите биха могли да се поучат от практиките на авиокомпаниите за допълнителни приходи. Те могат да предлагат на клиентите си спа и голф пакети, наемане на кола под наем, плуване с делфини, луксозни стоки (скъпи очила, ако хотелът е на морска дестинация например) и дори билети за театър.
Стаите в хотела също могат да бъдат ценово разделени според гледката, оборудването, етажа, на който се намират. Добра практика е хотелите да бъдат домакини на различни мероприятия – ревюта и конференции например, които им дават публичност.
Важна е добрата сегментация на продуктите и услугите, познаването на целевата група и предлагането на точно тези услуги, от които клиентът би се заинтересувал, твърдят специалисти. Продуктът трябва да се рекламира последователно чрез умел маркетинг и PR, без да се натрапва на клиента.
Потребителят трябва да бъде уверен, че сделката е честна и изгодна за него. И хотелите, и авиокомпаниите биха имали изгода да предлагат заедно услугите си.
Hilton и British Airways са осъзнали това и се рекламират взаимно. Техният пример могат да последват и други. Освен за туристическия бизнес, това би било много удобно и изгодно за потребителите.
Водещи
-
Вижте всички рeшения на МС от днес
Правителството одобри национална позиция за напредъка в изпълнението на препоръките от...
09.04 | 20:30
-
Истинско шоу на времето в четвъртък
Утре ни очакват силен вятър, гръмотевици, сняг, суграшица...
09.04 | 20:44
-
Оперират по спешност десетокласника, паднал от прозорец на столичната гимназия
Момчето е с тежки травма на гръбначния стълб, както и на двата крака
09.04 | 20:15
Най-четени
-
Парламентът ще промени съставите на постоянните комисии
Парламентът ще избере и секретари на Петдесет и първото Народно събрание. Предстои и първо...
09.04 | 09:30
-
ПП-ДБ иска: 6 месеца затваряне на заведения за пушене на всякакви цигари, включително електронни
Ето и основнатта част от предложението:
09.04 | 09:59
-
Бойко Борисов заяви, че ТОЛ системата е ефективен инструмент, който може да дисциплинира водачите
„Позицията на ГЕРБ е, че ТОЛ системата може да дисциплинира водачите - и скорост, и товари, и...
09.04 | 11:00