Съветват хотелиери как да си докарат допълнителни приходи 16.03 | 18:29
Като добър пример за хотелите специалистите посочиха авиокомпаниите

Рецепцията на традиционния хотел, освен дейностите по посрещането и настаняването, може да извика такси на госта или да му направи резервация в ресторант. Тези услуги обаче не носят допълнителни приходи на хотела.
Той може да си докара такива като превърне рецепцията си във виртуален туроператор, посочиха експерти по време на конференцията "Тенденции, иновации и инвестиции в туристическия бизнес".
Като добър пример за хотелите специалистите дадоха авиокомпаниите. Самолетните фирми си докарват допълнителни приходи например като продават различните места в самолета на различна цена (местата до прозореца са по-скъпи). Разграничаването на цената на местата е донесла приходи в размер на 40 млн. долара на авиокомпаниите в САЩ за 2010 г.
Превозването на деца и домашни любимци също се заплаща в някои авиокомпании. Сред платените услуги попадат още гледането на филм, поръчването на специален обяд, ползването на възглавница, както и свръхбагажът.
Хотелите биха могли да се поучат от практиките на авиокомпаниите за допълнителни приходи. Те могат да предлагат на клиентите си спа и голф пакети, наемане на кола под наем, плуване с делфини, луксозни стоки (скъпи очила, ако хотелът е на морска дестинация например) и дори билети за театър.
Стаите в хотела също могат да бъдат ценово разделени според гледката, оборудването, етажа, на който се намират. Добра практика е хотелите да бъдат домакини на различни мероприятия – ревюта и конференции например, които им дават публичност.
Важна е добрата сегментация на продуктите и услугите, познаването на целевата група и предлагането на точно тези услуги, от които клиентът би се заинтересувал, твърдят специалисти. Продуктът трябва да се рекламира последователно чрез умел маркетинг и PR, без да се натрапва на клиента.
Потребителят трябва да бъде уверен, че сделката е честна и изгодна за него. И хотелите, и авиокомпаниите биха имали изгода да предлагат заедно услугите си.
Hilton и British Airways са осъзнали това и се рекламират взаимно. Техният пример могат да последват и други. Освен за туристическия бизнес, това би било много удобно и изгодно за потребителите.
Водещи
-
Отчетоха сериозния напредък на България в усилията й за безвизово пътуване до САЩ
ова стана по време на срещата във Вашингтон на министъра на вътрешните работи Даниел Митов със...
03.06 | 18:30
-
Какви промени ще донесе еврото при ваучерите за храна?
03.06 | 18:15
Най-четени
-
Балабанов: Изплашен от еврото, колегата Цончо стои на площада, а спестяванията му са в евро
По думите му правителството е създадено като опит за стабилизация на страната.
03.06 | 10:15
-
Адвокати излизат на ефективен протест пред Съдебната палата в Пловдив
Протестът е насрочен за 12.00 часа.
03.06 | 11:00
-
Как изглежда „мирът“ според Москва: Основните точки от меморандума към Киев
Условия и процедура за подписване на мирния договор
03.06 | 09:59
-
Хотелиер се оплака заради трудностите породени от липсата на кадри
Оказва се, че хората от Бангладеш, които идват да работят тук, излизат доста скъпо на...
03.06 | 10:45