Туризмът на бъдещето – умни хотели и интерактивни клиенти 08.03 | 11:28
Нищо чудно скоро на рецепцията да ни посрещат роботи
До десет години при пристигането си в хотел е много вероятно на рецепцията да бъдем посрещани от роботи. Всичко в хотелските стаи ще бъде автоматизирано, включително, ако го желаем, социалните контакти с останалите гости на хотела – чрез вътрешна система за комуникация, позволяваща ни да се завързваме запознанства, без да напускаме стаята.
Около това виждане се обединяват световните експерти в сектора, става ясно от доклад на германската консултантска компания IPK International, чиято дейност е фокусирана върху туристическата индустрия.
"Умните хотели" са само една от възможностите пред туристите на бъдещето. Очаква се още да се разпространят масово хотелските вериги, които предлагат миниатюрни стаи, подходящи само и единствено за сън, каквито вече има в някои азиатски градове. Основна целева група на тези хотели са туристите, разполагащи с малки бюджети.
За друга група от клиенти – стремящите се към опознаване на най-модерните тенденции – ще бъдат развивани "авангардни" хотели, превръщащи почивката по-скоро в приключение, отколкото в традиционно удобно прекарване на отпуската или ваканцията.
Вманиачените по здравословния начин на живот също могат да бъдат доволни – все повече хотелски вериги занапред ще залагат на странни диети и активни занимания за гостите си, които хем да отмарят, хем да отслабват и да поддържат формата си.
При всички положения сегментирането се смята за основна тенденция в близките години. А с масовата употреба на интернет собствениците на хотели биха могли само да спечелят, ако последват препоръките за персонално отношение към всеки клиент.
Очаква се съвсем скоро да се нароят социални мрежи, в които хора със сходни интереси да препоръчват или критикуват посетени туристически обекти. Освен за потребителите и хотелиерите, такъв тип общуване би могъл да бъде полезен и за маркетолози на известни марки на разнообразни продукти и услуги, стремящи се да опознаят най-желаната аудитория – тази, която иска и може да си позволи да пътува и отсяда в повече или по-малко луксозни хотели.
Водещи
-
Русия е тествала новата си крилата ракета "Буревестник"
Трима души са загинали и повече от 30 са били ранени при руските атаки срещу Киев през...
26.10 | 16:00
-
Александър Николов: Ще е във вреда на всички, ако "Лукойл Нефтохим" спре да работи
От функционирането на рафинерията не зависи само българския пазар - огромна част от...
26.10 | 15:30
-
Честваме 840 години от въстанието на Асеневци и възстановяването на българската държава
Под покровителството на св. Димитър Солунски Асен и Петър вдигат въстание във Велико Търново,...
26.10 | 14:30
Най-четени
-
Рая Назарян: Радев копира Борисов, най-вероятно му е фен
В политиката нищо не се дължи никому, заяви тя
26.10 | 12:20
-
След случая в "Дианабад": Актьорът Росен Белов - отстранен от татралната работилница на министър Бачев и театър "София"
Започва незабавна проверка на дейността на "Театрална работилница Мариан Бачев и Аркадия Фюжън...
26.10 | 10:20
-
Църквата почита свети Димитър Солунски Чудотворец
LВижте каки са народните обичаи и поверията за този ден
26.10 | 09:15