Туризмът на бъдещето – умни хотели и интерактивни клиенти 08.03 | 11:28
Нищо чудно скоро на рецепцията да ни посрещат роботи
До десет години при пристигането си в хотел е много вероятно на рецепцията да бъдем посрещани от роботи. Всичко в хотелските стаи ще бъде автоматизирано, включително, ако го желаем, социалните контакти с останалите гости на хотела – чрез вътрешна система за комуникация, позволяваща ни да се завързваме запознанства, без да напускаме стаята.
Около това виждане се обединяват световните експерти в сектора, става ясно от доклад на германската консултантска компания IPK International, чиято дейност е фокусирана върху туристическата индустрия.
"Умните хотели" са само една от възможностите пред туристите на бъдещето. Очаква се още да се разпространят масово хотелските вериги, които предлагат миниатюрни стаи, подходящи само и единствено за сън, каквито вече има в някои азиатски градове. Основна целева група на тези хотели са туристите, разполагащи с малки бюджети.
За друга група от клиенти – стремящите се към опознаване на най-модерните тенденции – ще бъдат развивани "авангардни" хотели, превръщащи почивката по-скоро в приключение, отколкото в традиционно удобно прекарване на отпуската или ваканцията.
Вманиачените по здравословния начин на живот също могат да бъдат доволни – все повече хотелски вериги занапред ще залагат на странни диети и активни занимания за гостите си, които хем да отмарят, хем да отслабват и да поддържат формата си.
При всички положения сегментирането се смята за основна тенденция в близките години. А с масовата употреба на интернет собствениците на хотели биха могли само да спечелят, ако последват препоръките за персонално отношение към всеки клиент.
Очаква се съвсем скоро да се нароят социални мрежи, в които хора със сходни интереси да препоръчват или критикуват посетени туристически обекти. Освен за потребителите и хотелиерите, такъв тип общуване би могъл да бъде полезен и за маркетолози на известни марки на разнообразни продукти и услуги, стремящи се да опознаят най-желаната аудитория – тази, която иска и може да си позволи да пътува и отсяда в повече или по-малко луксозни хотели.
Водещи
-
Явор Дачков: Добро решение на bTV, Цънцарова е партиен журналист на ПП–ДБ
След бурните реакции и подкрепа към журналиста Мария Цънцарова около евентуално нейно...
19.12 | 18:00
-
София пуска "зелен билет" за 1 лев заради мръсния въздух
Мярката влиза в сила за три дни, призовават гражданите да оставят автомобилите си
19.12 | 17:40
-
На директора на 138-о училище му прилоша в съдебната зала
Заседанието започна със закъснение
19.12 | 17:20
-
България се прощава с олимпийския шампион Боян Радев на 22 декември
Боян Радев е обявен за дарител номер 1 на Националния исторически музей, в който има специална...
19.12 | 16:33
Най-четени
-
Идеален фалшификат няма – ето как да разпознаете фалшиво евро в България
От МВР подчертават, че идеален фалшификат не съществува – винаги може да бъде открит елемент,...
19.12 | 10:15
-
КНСБ готви национални протести срещу решението на НС да не приеме бюджета
От там категорично заявяват, че замразяването на заплатите е недопустимо
19.12 | 11:00
-
Руски борец получи право да се състезава за България
Малко след края на заседанието един от членовете на Управителния съвет – световният шампион...
19.12 | 11:45