Туристите в Euro Disney намаляват, но пък харчат повече 10.11 | 16:29
Европейските атракциони на компанията са генерирали приходи от продажби в размер на 1,27 млрд. долара за година

Увеселителният комплекс Disney в Европа обяви, че е успял да съкрати загубите си за годината с 28% до 39.9 милиона евро, предаде АФП. Добрият резултат е постигнат благодарение на повишените разходи на туристите в тематичния парк в Париж.
Продажбите в лунапарка на прочутите анимационни герои са нараснали с 3.7% за период от една година от септември 2009, достигайки сумата от 1.27 милиарда долара.
По време на отчетения период броят на посетителите в Euro Disney е спаднал с 2.6% до 15 милиона туристи, а броят на нощувките в хотелите на комплекса е намалял с 1.9%. Но въпреки това през годината от септември 2009 до същия месец на 2010 всеки турист е харчил средно с 2.4% повече, или около 45.30 евро, а цените на хотелска стая на ден са се повишили с 4.2 на сто до 209.78 евро.
От компанията заявиха, че тази тенденция е в синхрон с плановете на ръководството през разглеждания период да бъдат създадат условия за увеличено харчене на всеки турист, докато преди са залагали на количеството посещения и привличането на повече посетители.
Водещи
-
Костадинов: Когато "Възраждане" получи властта, ще извади България от еврозоната
Протестите ни ще продължат и след 8-и юли, увери той
06.07 | 18:00
-
Далай Лама навърши 90 години
Хиляди последователи отбелязаха юбилея на духовния водач в подножието на Хималаите
06.07 | 17:40
Най-четени
-
Напусналият ПП Димитър Шалъфов описа поетапно корупциония скандал
Преди дни общинският съветник заедно с още трима свои колеги обвиниха партията в корупционни...
06.07 | 10:00
-
Рая Назарян: Опозицията се превърна във фабрика за неуспешни вотове
Това правителство преследва много упорито всички заложени цели, заяви тя
06.07 | 13:20
-
Трима загинали, след като кола се заби в заведение в Разград
Автомобилът е управляван от 19-годишен младеж
06.07 | 11:40