Туристите в Euro Disney намаляват, но пък харчат повече 10.11 | 16:29

Европейските атракциони на компанията са генерирали приходи от продажби в размер на 1,27 млрд. долара за година

От Кристалина Илиева

Увеселителният комплекс Disney в Европа обяви, че е успял да съкрати загубите си за годината с 28% до 39.9 милиона евро, предаде АФП. Добрият резултат е постигнат благодарение на повишените разходи на туристите в тематичния парк в Париж.

Продажбите в лунапарка на прочутите анимационни герои са нараснали с 3.7% за период от една година от септември 2009, достигайки сумата от 1.27 милиарда долара.

По време на отчетения период броят на посетителите в Euro Disney е спаднал с 2.6% до 15 милиона туристи, а броят на нощувките в хотелите на комплекса е намалял с 1.9%. Но въпреки това през годината от септември 2009 до същия месец на 2010 всеки турист е харчил средно с 2.4% повече, или около 45.30 евро, а цените на хотелска стая на ден са се повишили с 4.2 на сто до 209.78 евро.

От компанията заявиха, че тази тенденция е в синхрон с плановете на ръководството през разглеждания период да бъдат създадат условия за увеличено харчене на всеки турист, докато преди са залагали на количеството посещения и привличането на повече посетители.

Водещи

Най-четени