Хвалим се в Залцбург като нова голф дестинация 26.10 | 14:11

България се представи на изложението в Залцбург като атрактивна дестинация с 90-страничен каталог за 2013 г., издаден от REWE TOURISTIK

От Кремена Бедерева

България се представи на изложението в Залцбург като атрактивна дестинация с 90-страничен каталог за 2013 г., издаден от REWE TOURISTIK, съобщават от МИЕТ.

Каталогът е подготвен от германския туроператор за марката му ITS съвместно с Министерството на икономиката, енергетиката и туризма и е посветен изцяло на нашата страна. Това е първо по рода си издание на REWE за страната ни и демонстрира пространно възможностите на българското Черноморие.

Включени са и културни турове по градове, вино и СПА маршрути, информация за България като нова голф дестинация. Страната ни участва за първи път в представянето на летния каталог на REWE TOURISTIK, който включва трите му марки ITS, JAHN REISEN и TJAEREBORG. Нашият самостоятелен щанд бе в сектор "Югоизточна Европа".

В него участваха МИЕТ, българското представителство на германския туроператор и 20 туристически компании, предимно от Северното и Южното Черноморие. Българската делегация бе от над 50 човека. Те дадоха над 20 интервюта за пресата и бюлетина на изложението, което е специализирано за професионалисти.

Освен оферти, нашите фирми предложиха и много томболи с награди – настаняване, терапии, анимационни програми, дегустация на български вина и млечни изделия. На нашия щанд се раздаваха също нови пътеводители и сувенири.

На тазгодишното 10-о издание, което се провежда за втори път в Залцбург, REWE TOURISTIK отчете 4% ръст на туристите си в цял свят за лято 2012-а спрямо миналогодишния сезон. Във форума тази година участваха над 1500 агенти.

Водещи

Най-четени