Цветелина Биларева-Паскова, Uva Nestum Wine&SPA: Тъжно е, че гостите няма да виждат усмивките ни зад маските 11.06 | 13:15

Реновирахме комплекса, за да отговаря на изискванията след COVID-19, и посрещаме туристите с нови услуги и висока добавена стойност. казва управителят на комплекса

От iNews.bg

Цветелина Биларева-Паскова е родена на 29-ти октомври 1986 г. Завършва Мениджмънт на международен бизнес в Париж, Франция през 2012 г. За кратко работи в IT сектора, но през 2013 г. се връща в България. От 2014 г. е част от хотелиерския бизнес, а от 2016 г. е комплексен управител на Uva Nestum Wine&SPA. През 2020 г., завършва и магистратура по Мениджмънт на туризма.

 

Г-жо Биларева-Паскова, заради кризата с COVID-19 Uva Nestum Wine&SPA бе затворен близо 3 месеца. Сега отново отваряте врати. Какво да очакват гостите?

Гостите могат да очакват едно още по-пълноценно изживяване. COVID-19 изненада целия свят. Видяхме как едно толкова микроскопично вирусче може да блокира цели сектори от икономиката, сред които туризмът бе най-засегнат. В тази криза в Uva Nestum Wine&SPA положихме усилия да запазим работните места, защото за нас служителите ни са най-ценният актив, с които вече години наред градим качествена услуга и с които споделяме общата ни цел да превърнем Гоце Делчев в предпочитана туристическа дестинация. Щастливи сме, че в тези близо 3 месеца, през които комплекс Uva Nestum Wine&SPA бе затворен, успяхме да покажем, че сме много повече от просто работно място и коректен работодател. Защото в трудния момент екипът видя, че сме общност, семейство. И днес всеки в екипа е още по-мотивиран да даде максимума от себе си, за да бъдат нашите гости в хармония. А това е нещото, което със сигурност откроява Uva Nestum Wine&SPA от много други хотели – гостоприемството, отношението и хармонията.

Като корави неврокопци (смее се), напук на кризата ние запретнахме ръкави и извършихме някои ремонти, с оглед и на новите здравни изисквания. Обмислихме как да подобрим още повече преживяването на нашите гости. Подготвихме нови услуги и активности за нашите клиенти.

На какви нови услуги залагате?

За нас е важно всеки наш гост, идвайки в Uva Nestum Wine&SPA, да се чувства спокоен за своето здраве. Затова фокус на ремонтните дейности бяха новите нормативни изисквания, здравните и санитарни норми, породени от COVID-19. Съкратихме процеса за настаняване, за да не губи гостът време и да избегнем струпване на хора на рецепцията. Голяма част от информацията, свързана с дейностите, които комплексът предлага, се комуникира предварително с госта, за да има време да обмисли своята персонална програма за престоя си.

Променихме цялостната ни политика за детска анимация. Инвестирахме в материали и игри, които позволяват спазване на физическа дистанция, но и имат образователен характер и са вълнуващи за децата. Ограничихме раздаването на информация на хартия, а гостите могат да намерят всичко на вътрешната ни интерактивна телевизия. Винаги сме се стремели да предоставяме персонализирана услуга. Ние знаем какъв халат предпочитат редовните ни гости, на кой етаж се чувстват по-комфортно, кое е любимото им вино, дали имат нужда от допълнителни възглавници, дали детето им колекционира играчките за баня, които подаряваме, и от кой вид още не е получавало. Опитваме се да ги изненадаме с любим десерт в ресторанта или с подарък вино. За най-малките ни гости въведохме нови удобства в баните, за да се чувстват още по-приятно. Всеки гост се посреща с плодове от нашите градини или от подбрани наши партньори. Пълноценното изживяване и високата добавена стойност са в центъра на предлаганата от нас туристическа услуга.

Затова предлагаме различни организирани разходки из стопанството и лозята, както и в региона. Въведохме все по-разнообразни активности през уикендите. Вече предлагаме лечебна гимнастика, йога, рисуване, академия за вино, уроци по танци и т.н.

Довършваме ремонта на барбекюто до езерото ни, който ще предоставя възможност за изхранване на открито, в близост до природата. Предстои отваряне на скай бара, който предлага уникална панорамна гледка. Така ще предложим на гостите още едно различно преживяване и ще бъдат още по-близо до върховете на заобикалящите ни планини (усмихва се).

Ще изненадаме нашите бизнес гости с нови възможности. За тях предлагаме услугата изнесен офис. За да могат да съчетаят работа и релакс, за тях обособяваме уединени кътчета с офис оборудване.

Какви ремонти и подобрения извършихте и как гостите ще бъдат спокойни за своето здраве?

2232194Безспорно един от основните ни стремежи в момента е да гарантираме живота и здравето на гостите и екипа ни. Сменихме въртящата се входна врата с автоматичен портал, за да осигурим по-голямо удобство и повече безопасност за гостите ни. Инвестирахме в предпазни материали, като маски и шлемове, ръкавици. Поставихме предпазни прегради и дезинфекциращи гелове за ръце на територията на целият комплекс. Също така, въведохме още по-строги протоколи за дезинфекция на всички общи части, спа център, хотел и ресторант със сертифицирани препарати, съгласно указанията на СЗО и на Министерство на здравеопазването. За нещата, като менютата в ресторанта ни, които не можем изцяло да дезинфекцираме с течен препарат, избрахме да използваме бактерицидни лампи, които имат пълна ефикасност само след 10 секунди действие. Особено внимание отделяме на малките детайли: дезинфекцираме и опаковаме дръжките на чадърите за ползване от гостите, дезинфекцираме и книгите от библиотеката ни, минибар и обувалки, както и всички други удобства на разположение на гостите ни.

Изцяло реконструирахме ресторанта и терасата, които ще посрещат нашите гости с изцяло нов облик. Освежихме фоайето на хотела, общите части и външните фасади. Направихме пълна дезинфекция на всички помещения, както и на всички съоръжения в спа центъра са. Всички дървени парапети, пейки, перголи и прегради в комплекса бяха ремонтирани.

След всички тези мерки, които сте предприели, дали няма да отнемат от удоволствието на гостите при ползване на различните услуги?

Ние се стремим да продължим да предоставяме преживяване за всички сетива. Преживяване, което да създава хармония, наслада от вкусна храна и хубаво вино. Пълноценна почивка и сън, удовлетворение от спа ритуали, цялостно отпускане сред природата. Нашите процеси за поддръжка на хигиената бяха строги и преди пандемията. Никога не е правен компромис с използваните материали и препарати, нито с изискванията за висококатегориен хотел. И това се оказа в наша полза, защото екипът много бързо възприе промените и новите изисквания. Просто надградихме част от протоколите с най-новите тенденции.

Голямото предизвикателство, с което вярвам, че ще се справим заедно с екипа ни, е да спазваме всички здравни изисквания, без това да отнеме от удоволствието на гостите или да наруши усещането им за хармония и гостоприемство. Най-трудно за екипа ни е, че гостите няма да виждат усмивките ни зад маските. Но вярваме, че в очите ни ще четат искрените ни усмивки. Защото за нас най-важното е гостите ни да се чувстват добре дошли. Да усетят гостоприемството на нашия край, което е едно от изключителните предимства за региона ни. Неврокопчани се славят с доброто отношение и с богатите трапези. Ние обичаме да посрещаме гости, да празнуваме празници, да пазим семейните връзки. Точно това се стремим да дадем на всеки наш гост.

Каква е добавената стойност за гостите, които идват в Неврокопския край и в Uva Nestum Wine&SPA?

Нашата мисия е все повече хора да разберат колко прекрасно място е Гоцеделчевският край и да усетят неврокопското гостоприемство. Всеки гост се посреща с плодове, минибарът е комплимент, а тенис корта и велосипедите се ползват безплатно. Ние сме отворени към всеки гост, както отваряш дома си за своите приятели. Затова всеки може да види нашата ферма, градините ни, избата и лозята ни, за да се уверят, че всичко, което ще им сервираме е отгледано с много любов. В подходящите сезони организираме планински преходи, както и запознаване с обичаи от нашия край, уроци по народни танци, откриване на аромати във виното чрез винени академии, риболов. Всяка една добавена стойност е възможност гостите ни да се разнообразят, да научат нови неща, да се забавляват с децата си. Предстоят ни нови партньорства с местни читалища и инициативи, чрез които още повече да разказваме за любопитните обичаи и храни от нашия край. Затова казваме на всички – заповядайте в Неврокопския край. Добре дошли сте!

2232193

Водещи