Vivacom компенсира клиентите си заради проблемите си 08.02 | 15:11

Заявки за компенсации могат да се подават от днес, 8 февруари

От Ивайло Ачев

Заради проблемите с услугите, които потребителите на Vivacom срещнаха в началото на тази седмица (6 февруари), мобилният оператор ще даде възможност на клиентите си да се възползват от определени обезщетения, съобщават от компанията

Заявки за компенсация ще се приемат на две места. Потребителите ще могат да подават искане за една седмица безплатен интернет и 50 допълнителни минути към фиксираните планове на уебсайта на оператора от днес (8 февруари), а от утре, 9 февруари - и в най-близкия до тях магазин на Vivacom.

Електронна заявка за компенсация клиентите ще могат да пускат през имейл форма за контакт, която ще бъде достъпна в рубриката "На фокус” на първата страница на сайта. Заявката за компенсация ще бъде налична онлайн след 17:00 днес (8 февруари). Срокът за подаване на заявления е 15 март. Компенсацията важи както за частни, така и за бизнес клиенти на телекома.

Потребителите на Vivacom Net ще получат една седмица безплатен интернет за пакета, който са си заявили, а клиентите на фиксираната услуга на Vivacom - 50 допълнителни минути за разговори в мрежата на оператора. Компенсацията ще бъде отразена в сметките им за март или април в зависимост от отчетния период на съответния потребител.

Водещи

Най-четени