Шарапова отново ще е рекламно лице на „Порше“ и „Найк“ 05.10 | 12:05

Марките подновяват договорите си с уличената в допинг руска тенисистка

От iNews.bg

Немският производител на автомобили Порше и американската компания за спортна екипировка Найк са готови да подновят рекламните си договори с руската тенисистка Мария Шарапова, след като Спортният арбитражен съд (CAS) във вторник съкрати наказанието й за употреба на мелдоний от 24 на 15 месеца, предаде ТАСС, цитирана от БГНЕС.

От щаба на Порше обявиха, че с радост приветстват решението на съда. "Ние бяхме и досега сме в тесен контакт с нея. Както винаги сме подчертавали, взаимодействието ни зависеше от окончателното решение на компетентните органи. Договорите бяха разтрогнати, но сега ще обсъдим бъдещото ни сътрудничество в близките дни и седмици", казват от автомобилния гигант.

"Радостни сме, че Мария отново ще играе и през април ще се върне към любимия си спорт. С нетърпение очакваме сътрудничество с нея и се надяваме да разделяме с нея бъдещите й победи както на корта, така и извън него", коментираха и от американската компания за спортни принадлежности "Найк".  

Водещи

Най-четени