Curiosity събра американците пред компютърния екран 08.08 | 11:27

Онлайн зрителите в САЩ са били повече от тези, гледали кацането по кабелната

От Георги Георгиев

Нови данни на американският сайт за видео стрийминг Ustream показват за пореден път тенденцията все повече потребители да заменят кабелната телевизията с онлайн източници на видео съдържание, когато става въпрос за достъп до новини.

Над 3,2 млн. американци са препрочели онлайн платформата пред кабелните телевизии, за да станат свидетели на историческото кацане на марсохода Curiosity на повърхността на Червената планета. Това съобщи говорителят на Ustream Тони Ригинс, цитиран от Mashable.

Според Ригинс в пика на интереса към мисията на НАСА в неделя вечерта местно време Ustream е отбелязал 500 хиляди потребители едновременно. Платформата предавала съдържание от каналът с HDTV качество на НАСА, както и от камерите в контролната зала на Лабораторията за реактивни двигатели.

За сравнение, по данни на Nielsen американците, които наблюдавали кацането на марсохода по CNN, са били 426 хиляди. За другите големи мрежи като MSNBC и CNBC, броят на зрителите бил съответно 365 и 106 хиляди. Само Fox са отбелязали по-висока гледаемост с 803 хиляди зрители.

"Резултатите говорят за това колко са се усложнили социалните медия инструменти в мрежата в сравнение с година по-рано, и как потребителите адаптират новите технологиите, за да получат новини от онлайн източници като Ustream”, коментира Тони Ригинс.

Водещи

Най-четени