Не колекцията от фенове, а общуването води до успех във Facebook 08.04 | 14:55

Такова е мнението на експертите по онлайн маркетинг

От Елица Елефтерова

За да има използването на Facebook успех в усилията на дадена компания да увеличи своите потребители, е нужно тя да не се стреми единствено да събира колкото се може повече фенове, или приятели, харесали марката/продукта.

Основна роля за положителния резултат има общуването.

Около това мнение се обединиха участниците в проведения в София форум "Интернет маркетинг с нулев бюджет", осъществен с медийното партньорство на
iNews.

По думите на Ален Попович, един от мениджърите на Social Me, е нужно всекидневно общуване с Facebook-феновете на дадена компания.

Всъщност 88% от хората, които харесват дадена страница, не се връщат обратно. Така че за да се провокира интерес и желание страницата да бъде посетена отново, тя трябва да е видимо активна и интересна.

Най-лесният начин за такова раздвижване според Попович е провокирането на дискусии. Правилото е 80% от активността ни да бъде общуване с потребителите и 20% - съобщения за самата компания, смята той.

Подчертана бе и важната роля на снимките. Те трябва да бъдат внимателно подбрани, тъй като фотографиите във Facebook са най-популярният елемент от социалната мрежа за нейните потребители.

Като интересен факт на форума беше даден примерът, че сред най-предпочитаните за разглеждане снимки са тези на момичета – те се разглеждат с еднакъв интерес както от мъже, така и от жени.

Водещи

Най-четени