Посетете Панама и ѝ изберете нов слоган 18.10 | 11:47

Панама е една от малкото страни от Латинска Америка, която няма все още опознавателен знак за своите продукти

От iNews.bg

Изборът на слоган, който да се превърне в емблема на туризма в Панама, се оказва сериозен проблем пред правителството на страната. Панама е една от малкото страни от Латинска Америка, която няма все още опознавателен знак за своите продукти, както и за услугите, които предлага на световния пазар.

Преди близо година като най-подходяща беше избрана фразата "Там, където се срещат световете". Оказа се обаче, че този лозунг вече е регистриран от американската Асоциация на хотелите в Маями. Затова и правителството на Панама поиска да купи тези четири думи за сумата от 100 000 долара.

Панамците отдавна работят върху създаването на емблема, която да представя страната на световния пазар и особено в туристическия сектор. Само в последните няколко години за тази цел бяха изхарчени близо 400 000 долара, съобщава ИТАР ТАСС.

100 хиляди от тях бяха платени на известния Дейвид Лайтли, който направи изследване на пазара, предлаган от страната. Негова беше и идеята за слоуган "Да обединим света", насочен към испанските страни и испаноговорящите туристи. Заради профилираността му обаче тази фраза не бе приета за национално представителна.

До този момент Панама се представя на световния туристически пазара с фразата "Посетете Панама".

Ръководителят на националното управление по туризъм Саломон Шамах обясни, че изборът на слоган е сложен процес и ще бъде "загубено" толкова време за неговия избор, колкото е необходимо, тъй като това е особено важно за цялата страна. Очакванията му обаче са до 2014 година този процес да приключи.

Именно 2014 година е ключова за страната, тъй като тогава ще се отбележи 100-годишнината от откриването на главната забележителност в страната – Панамския канал.

Водещи

Най-четени