Столичният бул. "Витоша" се възроди 29.01 | 16:51

Това е заради превръщането ѝ в пешеходна зона, отчитат анализатори

От Христина Рафаилова

Бул. "Витоша" в столицата си върна бляскавото реноме на моден символ на София. През изминалата 2013 г. все повече търговци са проявили интерес да развиват дейността си там.

От международната консултантска компания Colliers, партньор на Econ.bg, отбелязват спад на незаетите площи от 20% на 10% по "Витошка" през миналата година. Основната част от наетите имоти там са от модния бизнес. Те продължават "да властват" на столичния булевард, като новооткритите кафенета и ресторанти не успяват да ги изместят и техният дял е едва 11%.

Възраждането на "Витошка" се дължи на нейното модернизиране, превръщането й в пешеходна зона, изграждането на метростанция, както и навлизането на световноизвестни търговски марки, отчитат анализаторите.

През второто полугодие на 2013 г. общият обем на търговски площи в молове в България запазва достигнатия в предходното полугодие обем от 720,000 кв м, сочат данните на компанията. 

Динамиката в предлагането на търговски площи в моловете се проявява най-вече локално. С откриването на The Strand в Бургас морският град заема водещо място в класацията с най-високо предлагане на такива имоти на глава от населението, достигайки нива от477 кв м  на 1,000 души.

Кои молове предстои да бъдат открити в София през тази година може да прочетете в Econ.bg.

Водещи

Най-четени