„Софийска вода“ с иновативен център за обслужване на клиенти 06.02 | 12:34
Офисът в „Люлин“ е позициониран така, че да обслужва няколко квартала

Вчера бе открит новият напълно реновиран Център за обслужване на клиенти на партерния етаж на Мега Мол, в столичния квартал "Люлин", на бул. "Царица Йоана". Той ще обслужва клиентите от 09:00 ч. до 20:00 ч. всеки делничен ден и от 10:00 ч. до 16:00 ч. в събота. Новата локация е съобразена с ключово си местоположение да обслужва няколко квартала, с удобството да бъде лесно достъпна чрез градски транспорт, лек автомобил или пеша, както и с удълженото си работно време.
В новите центрове "Софийска вода" осигурява функционално разделение на предлаганите услуги, за да се спести неудобството и времето на клиентите. Има обособени гишета за плащания на сметки и други такси, за предоставяне на бързи услуги и информация, и за заявяване на услуги от клиентите, които изискат по-дълго време за работа с един клиент. Вградена е и електронна система за поредността на обслужване, която освен че предоставя билети с номер за клиентите, има и дигитално видео съдържание.
Своевременно на разположението на всички посетители, освен удобно място за изчакване, се предоставя и възможност за безплатно използване на wi-fi мрежа, както и удобни електрически контакти за зареждане на мобилни телефони.
Проектът за ребрандиране на новите помещения е благодарение на партньорството между "Софийска вода", Нов български университет и Националната художествена академия, в резултат на което през 2016 г. се проведе конкурс за дизайн, спечелен от Ивана Янкова – студент в Магистърска програма "Рекламен дизайн" на Национална художествена академия. Нейният дизайн се отличи не само заради своята креативност в предложената нова визуална идентичност, но и заради преплитането на основните разбирания за ценностите на Групата "Veolia": фокус към клиента, опазване на ресурсите, и отговорност към обществото.
Това е първият от трите центрове за клиенти от ново поколение, които предоставят обслужването на клиентите на "Софийска вода" с изцяло нов модел и визия. В сряда, 7 февруари 2018 г., предстои отварянето и на втория център в Бизнес парк София, Младост, а до края на февруари и напълно нова локация в ЦУМ.
Обновените центрове са още един етап от цялостното модернизиране на клиентското обслужване под мотото "Услуги по вода", което "Софийска вода" въведе. Компанията е първият ВиК оператор с 24-часова безплатна телефонна линия - 0800 1 21 21, както и е единствена с Мобилен център за обслужване на клиенти – бус, оборудван с всички необходими технологии, за да осигурява пълен набор от услуги, които се предлагат от стационарните клиентски центрове на компанията.
За клиентите на дружеството, които предпочитат онлайн комуникациите за тяхното потребление на вода, остават възможностите всяка една от предоставените физически услуги да се ползва дистанционно на www.sofiyskavoda.bg.
Водещи
-
Освободиха изпълнителния директор на Българския спортен тотализатор
Министър Пешев е изискал отчет от ДП БСТ за изясняване на обстоятелствата около провеждането...
24.03 | 20:26
-
Путин е направил на президента на САЩ Доналд Тръмп "изключително личен подарък"
Говорителят на Кремъл заяви, че и в Русия, и в Съединените щати има желание и готовност да се...
24.03 | 16:40
-
Делян Пеевски: НАП да остави обикновените хора и да се заеме с олигарсите
Опасения за Еврозоната
24.03 | 14:59
Най-четени
-
Министерството на спорта уволнява цялото ръководство на Тотото
Министър Пешев се вслуша в призива на Пеевски
24.03 | 10:15
-
Какво означава празникът Благовещение
Благовещение е един от най-важните, дванадесет велики празника за християните
24.03 | 11:45
-
НОИ: Средната пенсия достигна 833 лева
През изминалата година са отпуснати близо 110 хиляди нови пенсии, като от тях 50 хиляди са...
24.03 | 13:45
-
Сериозен гаф беляза тегленето на тото 5 от 35 в неделя вечер
Въпреки че числата трябваше да бъдат от 1 до 35, в първото теглене бе изтеглено числото 41.
24.03 | 09:15