КЗП: Сигнал и от един потребител помага за решаването на казуси 28.09 | 17:19
Потребителите все още се притесняват да се оплакват, въпреки че са си в правото, каза Маргаритов

Все още като че ли гражданите изпитват неудобства, свързани с дефектни телекомуникационни устройства, електро- и битови уреди и невъзможността на търговците да окажат съдействие – да извършат ремонт или да проявят добра практика като възстановят заплатените средства за дефектната стока. Това заяви председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Димитър Маргаритов при провеждането на приемна за гражданите във Враца.
"Имаше и оплаквания, свързани с некоректни реклами и с т. нар. непоискани търговски съобщения от мобилните оператори, на каквито често жертва стават възрастните и заплащат за тях цена, без да е поискали услуга. Това е сериозно нарушение, на което ние ще обърнем специално внимание. Ако, както и считам, произнасянията ни бъдат в посока нелоялна търговска практика, тогава ще предпазим един доста голям кръг от потребители, които може би сега също са засегнати от това нарушение", каза още Маргаритов при обобщаването на поставените от гражданите въпроси по време на приемната. "Хубавото е, че приключването на такива нарушения след нашите произнасяния за наличието и забраната на нелоялни търговски практики ще бъде от полза, както за тези потребители, които дойдоха тук, така и за доста голям кръг, които не са дошли при нас", добави председателят.
Според Маргаритов приемната във Враца е постигнала удовлетворителен резултат, тъй като е предоставила възможност на хората да споделят потребителски проблеми, да получат съвет и да се убедят, че намесата на институцията ще постигне положителен за тях резултат. "Интересът беше доста засилен. Сега е нашата отговорност да работим по казусите, които споделиха с нас хората. Предполагам нашите бързи и навременни действия и произнасяния във връзка с тези оплаквания ще имат ефект и върху по-широк кръг потребители", коментира Маргаритов. "Оценявам тази инициатива като успешна и считам, че трябва да бъде развита и занапред във всички региони на страната, където хората да дойдат и да обяснят какъв потребителски проблем имат и да се създаде основателно впечатление у обществото, че има институции, които са готови да реагират ефективно и ефикасно на проблемите на хората", каза в заключение председателят.
Водещи
-
Емил Димитров - Ревизоро: Чака се бедствие и криза, за да може да се усвояват пари
Плевен има достатъчно вода, но местните власти с години игнорираха проблемите, смята бившият...
05.10 | 18:00
-
Meteo Balkans излезе с ново предупреждение: Удря ни още един циклон
Има риск от наводнеия, валежите могат да достигнат до 100 л/кв.м., алармират метеоролозите
05.10 | 17:40
-
Пострадалите при инцидента на ралито край Варна са били в забранен за достъп участък
Това заяви спортният директор на състезанието Планинско изкачване "Аладжа манастир“
05.10 | 17:20
-
В "Елените" още няма ток
Доброволци раздават храна и дрехи на засегнатите от наводнението
05.10 | 16:59
Най-четени
-
И днес разчистват "Елените" след потопа
В засегнатите от наводнението общини Царево и Несебър остава в сила обявеното бедствено...
05.10 | 11:20
-
Пуснаха нов участък от АМ "Хемус" за превозни средства до 12 тона
Участъкът е с дължина 10 км
05.10 | 10:20
-
Инцидент със загинал и осем пострадали прекрати рали "Планинско изкачване Аладжа манастир“ край Варна
След като е изпуснал завой, състезателен автомобил е минал през мантинелата и се е врязал в...
05.10 | 12:59
-
Атанас Славов: Случващото се около Сарафов е политико-прокурорски опит за преврат в съдебната власт
Той определи прокурорската колегия като "шпицкоманда, която се подчинява на воля, външна за...
05.10 | 14:00