Красавиците от рекламите ни мислят злото 09.02 | 16:56
Хубавиците влияят зле на самочувствието на зрителките
Рекламите действат силно негативно на жените, които не се смятат за достатъчно красиви.
Този и други интересни факти разкрива проучване, направено от The Journal of Consumer Research, което цели да навлезе надълбоко в женското съзнание и да отгатне какво се случва, докато тече рекламният блок.
Изследваните дами са били разделени на две групи, като на всяка група са показани два вида снимки – такива, на които присъствали красиви рекламни лица, и такива, които показвали само опаковката на продукта.
След това на групите са зададени въпроси относно личната им самооценка и дали харесват отражението си в огледалото.
Резултатите – жените, които харесват начина, по който изглеждат, не са обърнали внимание на красивите жени от рекламите.
Останалите дами пък сякаш са се оставили на женската суета и са започнали да правят сравнения с хубавиците от екрана.
По този начин, обръщайки повече внимание на недостатъците си, несъзнателно са намалили личната си самооценка.
Явно е, че именно това е идеята на рекламистите, които целят първо да ни убедят, че имаме проблем, за да ни предложат после великодушно да го решат с чудодейния си продукт.
Водещи
-
Палава учителка развежда Ицо Хазарта?
Рапърът - евродепутат ще замине за Брюксел с Жени и двете им деца, които ще започнат изцяло...
20.06 | 21:00
-
Жестоко убийство в Бургас: Мъж закла приятелката си пред детето им и се самоуби
Той се е хвърлил от 12-ия етаж
20.06 | 20:45
-
Светият синод избра тримата кандидати за патриарх
ова ще бъдат Григорий Врачански, Гавриил Ловчански и Даниил Видински.
20.06 | 20:30
-
Ще има ли евроатлантическо мнозинство за правителство?
Коментар на проф. Евгений Дайнов и Евгени Петров
20.06 | 20:00
Най-четени
-
Радостин Василев: Пеевски държи бутона за ареста на Борисов
Призиви за протести и обвинения срещу медии
20.06 | 11:59