Козметика, създадена от знаменитости, не си струва парите 07.08 | 12:51
Средно по 53 лири харчат британките за звездна марка

Козметичните серии, създадени и лансирани от знаменитости от шоубизнеса, не си струват парите, установи британско изследване, цитирано от сайта Femalefirst.co.uk.
Проучването е поръчано от Vouchercodespro.co.uk и е проведено във връзка с намерението на момчешката банда "One Direction" да пусне своя козметика. Поръчителите искали да узнаят как тя ще бъде посрещната от дамската клиентела.
От анкетата станало видно, че 52% от запитаните не смятали, че си струват парите подобни брандове. Но въпреки това, за много от анкетираните дами, качеството не било от толкова голямо значение и те въпреки всичко продължавали да си купуват такива марки, допълва БТА.
Средната цена, която британките харчат за разкрасяващ продукт, лансиран от знаменитости, е 53 британски лири. 34% от запитаните изразили мнение, че марките на суперизвестните обикновено са с по-лошо качество от подобните на тях продукти на установените фирми на пазара. 29% от участничките в проучването заявили, че козметичните серии на знаменитостите са съпроводени с прекалено много шум около пускането им на пазара.
Водещи
-
Кметът Терзиев: Протестът на шофьорите е незаконен и несправедлив
Пети ден София е без наземен градски транспорт, метрото работи
18.05 | 15:00
-
Даниел Вълчев: В обществото нямаме консенсус кой труд колко струва
Деканът на Юридическия факултет на СУ „Св. Климент Охридски“ се надява стачните действия да не...
18.05 | 14:00
-
Интронизацията: Папа Лъв XIV зае Светия престол (ВИДЕО,СНИМКИ)
Понтификът даде тон на своето папство с призив да се спре експлоатацията на природата и...
18.05 | 13:45
Най-четени
-
Австрия е победителят на Евровизия тази година
Оперният певец JJ с емоционалната песен Wasted Love очарова милиони по света
18.05 | 10:20