Toyota с крайно провокативна рекламна кампания 23.09 | 14:06
Toyota Auris все още няма конкретна премиерна дата за европейския пазар

Новата реклама на Toyota за японския пазар има голяма вероятност да втрещи японците, живеещи по кодекса на самурая.
За да рекламира своята Toyota Auris, японският гигант използва асексуалния Слав Страшенко.
Не е ясно дали целта на японците е просто да бъдат екстравагантни или намекват за типа публика, към която е насочен рекламираният модел.
Слоганът на кампанията е "не е просто модерна, не е за всеки, не е случайна, не е и властта, тя е Auris".
Автомобилът дебютира на тазгодишното автомобилно шоу в Париж, но Auris няма да се предлага на европейския пазар в следващите няколко месеца.
В този ред на мисли, рекламната кампания за Европа по всяка вероятност ще бъде коренно различна.
Auris бе представен от японския концерн като заместник на Toyota Corolla. Моделът в момента се продава на японския пазар.
Доста крайните реклами, сега:
--- ---
Водещи
-
Лято 2025: Задават се тежки летни жеги и суша
Това сочи ранната прогноза за идните месеци
20.05 | 17:20
-
Васил Терзиев: Скъпи софиянци, готвят ни следващата криза
Той уточнява, че тази година изтичат седем ключови договора за сметосъбиране и почистване в 20...
20.05 | 17:00
-
Лавров: Русия няма да остави православните хора на Украйна в беда
Той подчерта, че киевският режим не оставя каноничното православие на мира
20.05 | 16:30
Най-четени
-
Синдикати: Готови сме отново за стачка в градския транспорт
Синдикатите са против сливането на транспортната система в едно дружество.
20.05 | 09:45
-
Васил Терзиев поиска от Теменужка Петкова да се произнесе до 3 дни за сметосъбирането
Те са предоставени в края на март на Агенцията по обществени поръчки, която е подчинена на...
20.05 | 12:15
-
Томислав Дончев: България ще произвежда дронове до две години
Дронове – приоритет за България
20.05 | 12:31
-
Откриват паметник за лекарите, загинали от COVID-19
Паметникът се намира в двора на болницата, вляво от входа на параклиса.
20.05 | 10:15