Sony “поставя“ виртуални телевизори в домовете ни 29.08 | 19:56

Компанията промотира новите си модели телевизори с технологията на добавена реалност

От Георги Георгиев

Британският клон на Sony използва метода на т.нар. добавена реалност (augmented reality) в нов онлайн инструмент, който може да помогне на потребителите да решат кой е идеалният телевизор за тяхната стена или поставка в хола, информират от компанията.

Създателите на инструмента вярват, че той ще бъде полезен както за хората с огромни домове, които не искат телевизора им да се губи в стаята, така и за тези, които живеят в малки жилища, и гледат да спестят всеки квадратен сантиметър площ.

Как работи приложението? На британската версия на сайта си Sony ви инструктира да свалите и разпечатат на хартия т.нар. маркер. След това трябва да поставите маркера там, където ще стои бъдещият ви телевизор, като имате избор между хоризонтална поставка или стена.

Следващият ви ход е да заснемате мястото с дигитален фотоапарат и качите снимката в онлайн инструмента на Sony, който автоматично ще открие маркера, (ако е достатъчно голям и ясно заснет) и ще постави телевизора на избраното от вас място.

Можете да избирате между различни размери на телевизори и посредством сравняване на различни снимки да намерите мястото и модела, които най-добре изпълняват очакванията ви.

Освен да помогне на потребителите при избора им, новият инструмент може да донесе по-големи печалби този сектор на Sony, който подобно на цялата индустрия показва незадоволителни финансови резултат в последно време.

Така например, виждайки как ще изглеждат в хола им новите по-тънки телевизори, хората с малки жилища ще осъзнаят, че те ще заемат доста по-малко място от обемните модели в миналото. Това евентуално може да ги провокира да закупят по-голям и скъп модел първоначално избрания, което е добре дошло за компанията, коментира Тим Шварц мениджър на онлайн съдържанието за европейския клон на Sony.


Водещи

Най-четени