Unthink - социалната мрежа на недоволните от Facebook 03.11 | 10:58
В Unthink потребителската информация не се продава на рекламодателите

В интернет пространството се появи нова социална мрежа с името Unthink, която ще освободи потребителите от "шпионажа" на сайтове като Facebook, съобщава Daily Mail.
През първата си седмица сайтът Unthink набра повече от 100 000 потребители макар че още е в бета версия. Той се обяви за алтернатива за хората, които са уморени от шпионажа на данни във Facebook, ненужните промени в дизайна и алчността.
В рекламата на новата социална мрежа ясно се обявява, че е насочена към хора, които не искат да се борят с алчните гиганти и не желаят да живеят под тяхната власт.
Създателите на Unthink се надяват да привлекат всички, които са разочаровани от Facebook, непрестанните промени в него и от натрапчивите "социални реклами".
Неотдавнашно проучване показа, че 86 на сто от потребителите на Facebook твърдят, че мразят последните промени по сайта. Сред тийнейджърите този брой е дори по-висок - 91%.
Главният изпълнителен директор на Unthink, Наташа Дебис, описва Facebook като "място, което изглежда като дворец, но в което потребителите са роби".
Въпреки острата си позиция спрямо другите социални мрежи Unthink работи като комбинация от Google + и Facebook.
Идеята обаче е потребителите да могат да разделят личните и професионалните си контакти, благодарение на различните раздели в сайта.
Когато се регистрира, потебителят получава права и може да си купи собствено пространство. Така той ще има "своя" територия, от която всъщност ще може да печели пари от реклама.
Самото споделяне на връзки е много по-контролирано, защото всеки може да избира кой да вижда всеки отделен пост и да посочва кои марки подкрепя.
Като цяло интерфейсът е много по-сложен от този на Twitter, Facebook или Google +. Това, което привлича хората, е фактът, че потребителската информация не се продава на рекламодателите.
Вместо това, всеки може да избере кой да го спонсорира и да стане адвокат на определена марка в социалната мрежа. Тези, на които идеята не им допада, могат да си отдъхнат, защото услугата не е задължителна за ползване.
Водещи
-
Президентът Радев: 3 март не е само дата, а олицетворение на съкровения идеал на поколения българи
Цялата реч на Румен Радев по време на тържествената заря-проверка по случай Националния...
03.03 | 19:26
-
Скиори и сноубордисти в носии и със знамена се спуснаха по пистите в Пампорово
Гайдари и тъпанджии съпроводиха голямото шествие
03.03 | 18:00
Най-четени
-
Ужасът от COVID-19 възкръсва
Новият китайски вирус връща маските, удря най-вече децата
03.03 | 14:00
-
Честването на 3 Март в София: Програма
03.03 | 10:00
-
Politico: Унгария отхвърли проекта на ЕС за гаранции за сигурност на Киев
Според The New York Times, Тръмп възнамерява да обсъди с официални лица възможни мерки срещу...
03.03 | 15:00