Билборд кампания ще насърчава българите да избират родните туристически дестинации 29.12 | 13:40
Министерството на туризма се ангажира с изработването на над 40 билборда, a общините предоставят безплатно рекламно пространство на ключови

Министерството на туризма съвместно с общините стартират билборд кампания за насърчаване на вътрешния туризъм. Кампанията ще обхване всички по-големи общини и ще рекламира възможностите за туризъм по региони. Рекламните визии ще бъдат разположени на централни локации, като на територията на една община ще се рекламират възможностите за туризъм в друга – така знакови културно-исторически забележителности от един регион ще бъдат представени в друг. Визиите са с подчертано културно-исторически фокус и отразяват редица емблематични забележителности – средновековната крепост Баба Вида, археологическия комплекс Перперикон, късноантичната крепост Хисарлъка, Бесарбовския скален манастир, Александровската гробница и др.
Министерството на туризма се ангажира с изработването на над 40 билборда, a общините предоставят безплатно рекламно пространство на ключови локации, където рекламните визии ще бъдат изложени за период от близо 6 месеца. Стартът на кампанията вече е даден, а билбордове ще бъдат поетапно поставени в 11 големи общини – Разград, Русе, Силистра, Хасково, Видин, Велико Търново, Бургас, Кърджали, Габрово, Монтана и Перник, като на по-късен етап ще бъдат включени и други.
Инициативата е първа по рода си и е естествено продължение на усилията на Министерството на туризма за насърчаване на вътрешния туризъм и популяризирането на възможностите за целогодишен отдих у нас. Целта на кампанията е както да повиши информираността на българите за страната им, така и да разнообрази националния туристически продукт. Тя надгражда и постигнатите резултати от приключилия проект "Комуникационна кампания за насърчаване на вътрешния туризъм", която успя да достигне до около 2 млн. души.
За периода януари-октомври 2015 г. броят на реализираните нощувки от български граждани в страната е над 7 млн., което е ръст от 6,2% в сравнение със същия период на 2014 г. Пренощувалите българи са били над 2,8 млн., което е с 8,9% повече от 2014 г., а приходите от нощувките им възлизат на над 260 млн. лв. – това е ръст от 6,9% в сравнение със същия период на миналата година.
Водещи
-
Киселова: Искането на оставката ми е тема, по която опозицията може да намери общ език
Парламентът е доказал, че може да работи въпреки неговата фрагментация
02.08 | 18:00
-
Стана известен последният есемес на Тодор Славков до Крушарски
Съобщението до бизнесмена Малък Тошко е изпратил десет дни по-рано - на 11 юли
02.08 | 17:40
-
Мира Радева в шок: Мъжът ми чака близнаци, изневерявал ми е с години!
Социоложката се развежда
02.08 | 17:00
Най-четени
-
Хиляди с глоби по 350 евро в Гърция
Камионите и автобусите нямат право да се движат в лявата лента, дори при изпреварване
02.08 | 15:00
-
Протест затваря пътя към ГКПП "Маказа"
Призовават се гражданите, планиращи пътуване към Гърция в този ден и часови диапазон, да...
02.08 | 09:45
-
Зафиров: Илияна Йотова е една от възможните за номинация на БСП-ОЛ за президент
Левицата ще участва на тези избори с амбицията да ги спечели, каза той
02.08 | 13:00
-
Петър Ганев: Промените в Закона за еврото се правят с цел концентрация на власт
Определени политически лица са в атака и това може да разбърка реда, по който се правят...
02.08 | 11:20