General Motors спира да плаща на Facebook за реклама 16.05 | 13:24
Няма видим ефект от платената реклама в социалната мрежа, казват от компанията
Американският автомобилен гигант General Motors (GM) планира да спре рекламите си в социалната мрежа Facebook. Мярката се предприема след като ръководството на компанията е установило, че платените съобщения не водят до по-големи продажби, пише Wall Street Journal.
Решението се отнася само за платените реклами, т.е. GM планира да продължи безплатните опции на Facebook. Само през миналата година GM е похарчила 10 млн. долара за реклама в социалната мрежа. Това е малка част от общия бюджет за реклама – 1,8 млрд. долара.
През 2011 година приходът на Facebook от реклама е 3,7 млрд. долара
Значението на решението на GM е по-скоро психологическо, тъй като идва два дни преди излизането на Facebook на борсата. То събужда съмнения, че социалната мрежа може да поддържа чудовищния ръст на приходите от 88%, който постигна през миналата година.
Участвайте в инициативата "Това е колата" на Div.bg и гласувайте в автомобилните класации на сайта.
Водещи
-
Радев: Трябва час по-скоро да се намерят дипломатически инструменти за прекратяване на войната в Украйна
Това няма да стане с повече оръжие, няма да стане с изпращането на войски от държави членки на...
25.05 | 16:40
-
Миро прероден: Смъртта на Иван Ласкин ме отказа от алкохола!
С много воля певецът успява да се избави от демоните си
25.05 | 16:00
-
Бойко Борисов от Ловеч: Нямам неизпълнено обещание (ВИДЕО)
Аз му казвах Кириле, Пеевски на галено - Кики, разказа лидерът на ГЕРБ за Кирил Петков
25.05 | 15:30
Най-четени
-
Президентът даде традиционен прием по случай 24 май
Нашето общество може да успява, когато обединим усилия в името на духовното израстване,...
25.05 | 10:15
-
Парламентаристи от 32-те държави членки на НАТО се събират в София
Домакин на форума е Народното събрание на Република България
25.05 | 09:45