Националите по футбол показаха новата екипировка преди съдбовните мачове 02.09 | 14:00
Основен акцент в титулярната бяла фланелка е държавният флаг, разположен хоризонтално през гърдите и присъстващ върху ръкавите, яките и чорапите на футболистите
Новата екипировка на българските национални отбори по футбол ще направи официалния си дебют в утрешното домакинство срещу Република Ирландия на старта на Лигата на нациите.
Екипите, изработени от дългогодишния партньор на Българския футболен съюз Joma, са с уникален ретро дизайн, вдъхновен от знаменитата Флорентинска епопея (плейофът за класиране на световно първенство срещу Белгия през 1965-а), и с препратки към визията на един от най-силните ни национални отбори, участвал на мондиала в Мексико преди точно половин век, похвалиха се от БФС.
Основен акцент в титулярната бяла фланелка е държавният флаг, разположен хоризонтално през гърдите и присъстващ върху ръкавите, яките и чорапите на футболистите. Резервната червена фланелка пък черпи вдъхновение от легендарните модели, с които представителният ни тим играе в средата на 80-те, включително на световното първенство в Мексико през 1986-а.
Подобно на предишната колекция на състава ни, и този път централно място заема символът на отбора – лъв в бойна поза, обърнат на хералдическо дясно и поставен върху щит с надпис "България".
Дизайнът на новата екипировка 2020-2022 е дело на отдел "Маркетинг и комуникации" към БФС с дейното участие на партньорите на федерацията – компанията "Cauza Sport Marketing" и испанските експерти на Joma. В ролята на модели на фланелките влязоха двама пловдивчани - капитанът на Локомотив (Пловдив) и Футболист №1 на България за 2019 година Димитър Илиев, както и централният защитник на Хайдук (Сплит) Кристиан Димитров.
Специално за колекцията по поръчка на Българския футболен съюз бе разработен и поръчков шрифт, създаден от популярното типографско студио Fontfabric. Дизайнът му представя букви и цифри, следващи очертанията на основните конструктивни елементи на герба, където формата на щита се отличава със своя сплотяващ характер. Това е първата колаборация между БФС и реномираното дизайн студио, известно със съвместната си работа с брандове като Nike, Dacia, McDonald’s, KFC, Lipton, Nestle, Heinz и други.
В най-скоро време пълната колекция 2020-2022 на националните отбори, включваща тренировъчни облекла и артикули за свободно време, ще бъде пусната в продажба в официалния фен магазин в НФБ "Бояна", както и на онлайн платформата www.bfunion.shop.
Водещи
-
Вижте работното време на големите вериги магазини и куриерите по празниците
Във връзка с почивните и съответно неработни - 1 май, 3 май, 6 май и 24 май, ето какво ще е...
30.04 | 12:45
-
Пристигналите тази година в любимата лятна дестинация Гърция първи туристи са изненадани от новите цени на храни
Гирос, традиционната гръцка бърза храна, вече се продава за 4 евро, с допълнителна такса за...
30.04 | 12:30
-
Простреляното дете във Враца е изведено от реанимацията на „Пирогов“
Припомняме, че на 13 април то беше транспортирано с хеликоптер от Враца и оперирано по...
30.04 | 12:15
-
Николай Василев: Ако не се вземат мерки, след 100 години България изчезва
Към 31 декември 2023 г. населението на страната ни е 6 445 481 души, което е 2229 души...
30.04 | 12:00
Най-четени
-
За какво да внимаваме при агнешкото и яйцата
Месото, след направена проверка и уточняване, че има нарушение, се бракува и се изпраща за...
30.04 | 10:30
-
Във вторник валежите от север ще започнат да спират
Над планините облачността ще е значителна с валежи от дъжд, над 2200 м – от сняг. Следобед на...
30.04 | 09:00
-
По пътищата у нас се въвеждат засилени мерки за контрол и сигурност преди предстоящите празнични дни
Те влизат в сила от днес, когато се очаква да започне голямото изнасяне на хора от големите...
30.04 | 10:45
-
Средствата, от които се нуждаем за задължителните елементи от трапезата за Великден, възлизат на 110 лева
Първият задължителен елемент са боядисаните яйца
30.04 | 10:59