Връщаме трудно дефектни продукти 02.06 | 11:14
Това е най-нарушаваното право на потребителите, смята председателят на Асоциация „Активни потребители”
Най-често българите се оплакват от това, че не могат да върнат дефектен продукт или да го заменят с друг. Това каза в предаването "Темида” по телевизия България он ер Богомил Николов - председател на Асоциация "Активни потребители”, цитиран от агенция "Фокус".
Статистиката сочи, че невъзможността за връщане на дефектна стока е най-нарушаваното потребителско право у нас.
Българският потребител е все по-информиран и подбира внимателно каква храна слага на трапезата си, каза Николов. Въпреки това некоректни търговци продължават да мамят клиентите си. Най-честите нарушения са свързани със срока на годност, съхранението на храните и неправилното изписване на етикетите.
Изследване, проведено сред 1700 души, сочи, че потребителите не познават добре правата си при ползването на финансови услуги. Изводът е, че трябва да се анализират общите условия за предоставяне на финансови услуги и за организиране на бъдещи кампании за повишаването на потребителската култура в тази област.
Водещи
-
Свещеник разказва и за сбъднати молитви в TikTok
Вярата има нужда от съвременните технологии, убеден е отец Ириней
05.05 | 17:59
-
Симеоновград отново си спомни кошмара Черния Великден
На 23 април се навършиха 13 години от жестоката катастрофа, отнела живота на 6 младежи
05.05 | 17:40
-
Злато и за ансамбъла на Европейската купа
05.05 | 17:20
-
Разузнаването: Русия замисля саботажи в цяла Европа
Службите на различни държави съобщават за прикрити бомбени нападения, палежи и нанасяне на...
05.05 | 17:00
Най-четени
-
БАБХ спря дейността на фирма заради открита батаря в козунак
Козунакът е бил купен от голям супермаркет в столицата
05.05 | 11:20
-
Ръст на безработните младежи у нас на годишна база
Според данните на Евростат общата безработица у нас през март 2024-година е 4,4 процента,...
05.05 | 15:28