Най-голямата китайска телевизия погна Starbucks 21.10 | 16:59
Според China Central Television цените на предлаганите стоки са прекалено високи

China Central Television (CCTV) разкритикува компанията Starbucks заради по-високите цени на продуктите в страната.
Веригата за кафета не е единствената фирма, която китайската телевизия критикува. До скоро нейна жертва беше и гиганта Apple.
Според доклад на CCTV, излъчен в неделя (20 октомври), средно лате в кафене нa Starbucks в Пекин струва 27 юана (4,43 долара), което е с една трета повече от цената на същия продукт Чикаго.
"Starbucks успява да поддържа високи цени, главно поради сляпата вяра на местните потребители в западните марки", казва пред CCTV Уанг Жендонг, директор на кафе асоциацията на Шанхай.
Ценовата стратегия на Starbucks в Китай - страната, която според компанията ще се превърне във втория най-голям пазар за компанията след САЩ през 2014 г., е зависима от редица разходи на местния бизнес, в това число цена на труда, инвестиции в инфраструктурата, валута, недвижими имоти и др.
Какъв е отговорът на Starbucks, както и още информация вижте в Econ.bg.
Водещи
-
ООН прогнозира: 3,5 милиона души ще има в България през 2100 г.
Според доклада Китай, Германия, Япония и Русия вече са достигнали своя пик, а населението им...
13.08 | 21:00
-
Зеленски: Украйна и лидерите от ЕС се споразумяха с Тръмп за пет ключови принципа
Украинският държавен глава разкри подробности от срещата между европейските лидери и Тръмп в...
13.08 | 20:45
-
Прокуратурата и МРРБ проверяват сигнал за допълнителни възнаграждения в АПИ
Той е подаден през юни
13.08 | 20:30
Най-четени
-
След 33 дни ваканция депутатите ще получат увеличени заплати
С допълнителните плащания, произтичащи от трудовия стаж на държавния глава Румен Радев, сумата...
13.08 | 11:30
-
Трима от „Наглите” изчезнаха мистериозно, издирват ги
Прокопи Прокопиев - Културиста, Ивайло Евтимов - Йожи и Даниел Димитров - Релето са в...
13.08 | 13:45