Най-голямата китайска телевизия погна Starbucks 21.10 | 16:59
Според China Central Television цените на предлаганите стоки са прекалено високи

China Central Television (CCTV) разкритикува компанията Starbucks заради по-високите цени на продуктите в страната.
Веригата за кафета не е единствената фирма, която китайската телевизия критикува. До скоро нейна жертва беше и гиганта Apple.
Според доклад на CCTV, излъчен в неделя (20 октомври), средно лате в кафене нa Starbucks в Пекин струва 27 юана (4,43 долара), което е с една трета повече от цената на същия продукт Чикаго.
"Starbucks успява да поддържа високи цени, главно поради сляпата вяра на местните потребители в западните марки", казва пред CCTV Уанг Жендонг, директор на кафе асоциацията на Шанхай.
Ценовата стратегия на Starbucks в Китай - страната, която според компанията ще се превърне във втория най-голям пазар за компанията след САЩ през 2014 г., е зависима от редица разходи на местния бизнес, в това число цена на труда, инвестиции в инфраструктурата, валута, недвижими имоти и др.
Какъв е отговорът на Starbucks, както и още информация вижте в Econ.bg.
Водещи
-
Тежка катастрофа отне живота на млад българин в Гърция
Фаталният инцидент е станал тази сутрин на остров Крит
04.10 | 13:40
-
Мария Бакалова спасява майка си от потопа в Бургас
04.10 | 13:00
-
Топ нумеролог: Чака ни напрегнат и хаотичен октомври
Вижте личната ви нумерологична прогноза според кабалиста Ели Маринова
04.10 | 12:20
Най-четени
-
Оглеждат състоянието на сградите в Елените и дали те са безопасни за обитаване
Областният кризисен щаб призовава гражданите да се въздържат от пътуване към засегнатия район
04.10 | 12:00
-
Тежка катастрофа на пътя между Лясковец и Елена, има жертва
Загинал е мъж на 24 години от село Драганово
04.10 | 11:00