“Софийска вода” в диалог с жителите на район “Искър” 01.06 | 13:44
Това е първата от поредица планирани срещи на територията на Столична община

"Софийска вода", част от Веолия, започва инициатива, която цели столичани да споделят мнението си за предоставяните услуги. Първата среща бе с жителите на район "Искър" с подкрепата и домакинството на Общината.
"Цялата ВиК инфраструктура е на Столична община и на софиянци, и всеки гражданин на столицата може да дойде да се запознае с нея", с тези думи Арно Валто, изпълнителен директор на "Софийска вода", покани гражданите от район "Искър" да се запознаят с ВиК съоръженията по време на откритата среща, в която се включиха председателят на Постоянната комисия по опазване на околната среда, земеделие и гори на Столичен общински съвет - г-жа Лорита Радева, омбудсманът на Столична община - Лилия Христова, кметът на район "Искър" - Ивайло Цеков, заедно с жители на района.
"Чрез поредица от различни открити срещи, искаме да сме близо до хората, да чуем гласа на нашите клиенти и жители на Столична община и спрямо техните препоръки - да продължим да подобряваме нашите услуги", коментира Васил Тренев, заместник- изпълнителен директор на "Софийска вода".
За периода 2011 – 2017, "Софийска вода" АД е инвестирала в район "Искър", към който са "Дружба”1, "Дружба”2 и Бусманци, 2.4 млн. лева, с които са реализирани 4.7 км водопроводи и 0.5 км канали. В резултат на подобренията във ВиК мрежата, статистиката показва, че оплакванията на жителите на района драстично са намалели. Въпреки това, ръководството на дружеството изслуша внимателно гражданите на района и отговори на техните въпроси. Изпълнителният директор Арно Валто сподели, че компанията инвестира по 40 милиона лева годишно, въпреки че цената на услугите в София е четвъртата най-ниска в България. "Ще продължим да инвестираме във ВиК мрежата и да подобряваме услугите си, защото държим нашите клиенти да получават наистина безкомпромисно качество и да са доволни обслужването ни", категоричен е изпълнителният директор на "Софийска вода".
Живущи в района зададоха въпроси по конкретни проблеми, свързани с дейността на дружеството и услугите му, които получиха отговори.
Водещи
-
По-висока потребителска такса и пенсионерите също да плащат искат джипитата
Пенсионерите да заплащат 1,95 лв., когато посещават личния си лекар, предлагат още от...
06.10 | 15:30
-
Патрул с амфибията из курорта Елените
Разпръснати са в различни точки на страната, за да могат бързо да реагират при всяко бедствие,...
06.10 | 15:15
-
Експерт: Очаквам хаос в много търговски обекти след 1 януари 2026 г.
Как протича процесът по двойното етикетиране
06.10 | 14:15
-
Жена загина при катастрофа край Ботевград
Починалата жена е пътничка. Установен е и водачът.
06.10 | 13:45
Най-четени
-
От неделя отпадъците на домакинствата с над 300 хиляди столичани се събират временно от общинското предприятие за третиране на отпадъци
Боклукът ще се събира за две седмици, включително в специални контейнери за строителни...
06.10 | 10:30
-
Костадин Костадинов: Ще подам сигнал до Прокуратурата за национално предателство от страна на Бойко Борисов
Той припомня че предишната среща на Борисов с Тръмп през 2019 г. струвала на България 3...
06.10 | 12:45
-
Червен, оранжев и жълт код за опасно време са обявени за вторник 7 октомври 2025 г.
Червеният код важи за част от областите Хасково, Ямбол и Силистра, както и за целите Добрич,...
06.10 | 12:15