3 г. след откриването: Пропадна част от скоростната тангента на София 18.06 | 09:44
Заради нея са премахнати старите пътища, а нови няма
Пропада част от скоростната тангента на София. Това се случва само 3 години, след като трасето беше открито официално, предаде бТВ.
Борис Бонев обяснява, че при преминаване под моста на река Искър хората са забелязали, че голяма част от панелите, които са под мостовата конструкция са напукани и част от тях са паднали.
"Вече имаше гаранционен ремонт на Северната скоростна тангента, едва три години след откриването ѝ, въпреки че струваше 180 млн. лева. Дори и да е малка вероятността, ако един такъв панел падне върху преминаващ човек под моста, може да се случи неприятен инцидент. Нов обект за 180 млн. лева не би трябвало да изглежда по този начин", категоричен е Борис Бонев.
Инж. Иван Досев от АПИ обясни, че кофражните панелки не са носещи конструктивни елементи. Според него те вероятно са паднали още при наливането на бетона, това не се е случило след пускането на строителството. "Тези панелки имат конструктивна армировка, която е изчислена така, че да може да издържи теглото на бетона преди да е стегнала пътната плоча. Вероятността да падне е малка, тъй като има армировка, която не се е скъсала, това нещо не носи никаква тежест и върху него няма натоварване”, твърди инж. Досев.
На 28 април 2016 г. премиерът и регионалният министър откриват северната тангента. Тя трябва да свързва северозападните и югоизточните квартали на София. Заради скоростната отсечка обаче са премахнати старите пътища, а нови няма. Въпреки че се намират само на 50 метра от тангентата, жителите на квартал "Бенковски” трябва да се качат на скоростния път по два маршрута: единият е дълъг 10 километра, а другият - 8.
Готови детелини има - подходи към тях - не. По картите има няколко несъществуващи улици, които са дадени за връзка с тази магистрала. След протестите на жителите от "Бенковски", "Нови Искър", "Илиянци" и "Требич" от Министерския съвет отпуснаха пари за улици. Ангажимент на столичната община е да изгради уличната мрежа и локалните трасета, които обслужват малките население места и селата, които са в рамките на София, твърдят от МРРБ.
Три години по-късно изградени отсечки няма, а кога скоростната тангента ще се свърже с пътната мрежа на София - не е ясно.
Водещи
-
Стефан и Марин Димитрови били информатори на Бойко Рашков
Така бившият вътрешен министър обясни срещите си с тях
23.04 | 21:00
-
US Държавният департамент за правата на човека в България: Корупция и жестоко отношение
Изтезания, жестоко, нечовешко или унизително отношение и наказания, сериозни проблеми с...
23.04 | 20:30
-
Стойчев: Няма да има разнобой между премиер и външен министър в кабинета "Главчев"
"Изключително постижение за ДПС е да може да привлече кандидат като Елена Йончева", обясни...
23.04 | 20:16
Най-четени
-
US топ военен алармира: Извънземните са под водата!
Тим Галодет предупреди, че заснето от офицери бягство на НЛО в океана е много обезпокоително
23.04 | 14:50
-
Сътрудник на германски евродепутат е арестуван по подозрение в шпионаж в полза на Китай
Арестът е извършен в Дрезден, а апартаментът на заподозрения е обискиран
23.04 | 18:15
-
Месец след началото на пролетта времето в голяма част от Италия е типично зимно
Сериозна снежна покривка се е образувала и в Лигурия и Венето.
23.04 | 09:15
-
Е-обучение заради коклюш – по преценка на директора на училището
Това съобщи главният държавен здравен инспектор доц. Ангел Кунчев
23.04 | 16:00