КЗП: Сигнал и от един потребител помага за решаването на казуси 28.09 | 17:19
Потребителите все още се притесняват да се оплакват, въпреки че са си в правото, каза Маргаритов

Все още като че ли гражданите изпитват неудобства, свързани с дефектни телекомуникационни устройства, електро- и битови уреди и невъзможността на търговците да окажат съдействие – да извършат ремонт или да проявят добра практика като възстановят заплатените средства за дефектната стока. Това заяви председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Димитър Маргаритов при провеждането на приемна за гражданите във Враца.
"Имаше и оплаквания, свързани с некоректни реклами и с т. нар. непоискани търговски съобщения от мобилните оператори, на каквито често жертва стават възрастните и заплащат за тях цена, без да е поискали услуга. Това е сериозно нарушение, на което ние ще обърнем специално внимание. Ако, както и считам, произнасянията ни бъдат в посока нелоялна търговска практика, тогава ще предпазим един доста голям кръг от потребители, които може би сега също са засегнати от това нарушение", каза още Маргаритов при обобщаването на поставените от гражданите въпроси по време на приемната. "Хубавото е, че приключването на такива нарушения след нашите произнасяния за наличието и забраната на нелоялни търговски практики ще бъде от полза, както за тези потребители, които дойдоха тук, така и за доста голям кръг, които не са дошли при нас", добави председателят.
Според Маргаритов приемната във Враца е постигнала удовлетворителен резултат, тъй като е предоставила възможност на хората да споделят потребителски проблеми, да получат съвет и да се убедят, че намесата на институцията ще постигне положителен за тях резултат. "Интересът беше доста засилен. Сега е нашата отговорност да работим по казусите, които споделиха с нас хората. Предполагам нашите бързи и навременни действия и произнасяния във връзка с тези оплаквания ще имат ефект и върху по-широк кръг потребители", коментира Маргаритов. "Оценявам тази инициатива като успешна и считам, че трябва да бъде развита и занапред във всички региони на страната, където хората да дойдат и да обяснят какъв потребителски проблем имат и да се създаде основателно впечатление у обществото, че има институции, които са готови да реагират ефективно и ефикасно на проблемите на хората", каза в заключение председателят.
Водещи
-
Путин: Надявам се, че няма да се наложи Русия да използва ядрени оръжия в Украйна
Русия и Украйна продължават да са в противоречие по отношение на конкурентните предложения за...
04.05 | 18:00
-
Първан Симеонов: Делян Пеевски изключително планомерно и педантично
С тази констатация започна анализа си на 100-те дни на правителството социологът Първан...
04.05 | 17:30
-
Три последователни земетресения бяха регистрирани днес в Югозападна България
Снощи е регистрирано още едно леко земетресение на територията на Симитли, което също не е...
04.05 | 17:15
-
Плажната ивица в Поморие е залята с нефтени петна, които продължават да изплуват
Замърсяването обхваща близо 3-километрова зона в района на Стария град на Поморие, включваща...
04.05 | 17:00
Най-четени
-
Миризливки по прането, пердето и нервите ни: Има ли спасение?
Откъде идват и защо не си ходят?
04.05 | 14:45
-
Марулите ще останат свежи по-дълго, ако направите това
Как да съхранявате други зеленчуци
04.05 | 14:30
-
Над 200 тона вносно агнешко залива пазара за Гергьовден
Съпредседателят на Национална овцевъдна и козевъдна асоциация (НОКА) Симеон Караколев посочи,...
04.05 | 15:00
-
По-високи осигуровки или увеличение на пенсионната възраст? Мнението на работодатели и синдикати
Синдикатите обаче са категорични - по-високи осигуровки може, но не и по-късно пенсиониране.
04.05 | 14:29