Отделен омбудсман ще отговаря за сметките за ток 18.09 | 15:07

Той ще се занимава с гражданите и ще приема оплаквания

От Гергана Златкова

Кметът на Столична община Йорданка Фандъкова изпрати писмо до директора на "Топлофикация София”, в което настоява да бъде създадена позицията омбудсман на дружеството, съобщиха от пресцентъра на Столична община.

Многобройните проверки са констатирали като сериозен недостатък в работата на "Топлофикация София" отношението и комуникацията с клиентите на дружеството.

С оглед на приближаването на отоплителния сезон, както и заради подготвените нормативни промени кметът Йорданка Фандъкова настоява дружеството да разработи и представи цялостна концепция за работа с клиентите и установяването на добра и ефективна комуникация между дружеството и неговите абонати.

Мярка в тази посока е създаването на омбудсмани на "Топлофикация София", които да поемат ролята на медиатори между дружеството и абонатите му, посочва Йорданка Фандъкова.

Това е начинът гражданите да получават бърза, адекватна и точна информация по конкретните случаи. Кметът настоява омбудсманът да има изнесени приемни в различните топлофицирани райони на София като предварително се разработят правилата на работа и обратната връзка.

Кметът на Столична община настоява и да бъде проведена среща между ръководството на "Топлофикация София" и представители на всички фирми за дялово разпределение, които работят на територия на Столична община, да бъде изготвен план за представяне на промените, които се правят и възможностите, които те дават на клиентите на дружество.

Водещи