Сутрешният блок на БНТ залага на битовизми в борбата за рейтинг 12.09 | 15:06

Миене на зъби и гладене на ризи за козовете на телевизията

От Гергана Златкова

Ако поне малко се интересувате от медии и новини, то не може да ви е убягнало как в последно време борбата за рейтинг между сутрешните блокове на големите телевизии у нас взе чутовни размери. Не бяха рокади на водещи, предположения кой колко взема... За да се стигне до момента, в който никой не го интересува особено какво се случва с тях.

Ето че и БНТ реши да се включи в борбата за зрителското внимание рано сутрин, като избра странен и дори леко неразбираем подход.

Телевизията "майка" също последва примера на останалите и смени водещите на сутрешния си блок, като в ефир се завъртя рекламен клип, чиято цел е да ги представи в по-различна светлина.

Нестандартното видео е дело на режисьора Николай Василев. Вместо да заснеме Ася и Росен в студиото, екипът на сутрешния блок решил да покаже как започва денят на водещите.

Видеото показва детайли от утрото на младите телевизионни лица, които се събуждат, пият кафе, приготвят се и отиват на работа. Финалният кадър показва усмихнатите водещи в панорамен кадър от покрива на БНТ към катедралния храм "Св. Александър Невски” и пробуждаща се София.

Дали обаче битовизми като миене на зъби и гладене на ризи ще им спечелят повече аудитория – предстои да разберем.

А до тогава – вижте въпросния клип при Econ.bg.

Водещи

Най-четени