ЧЕЗ подсеща длъжници по телефона и пощата 04.11 | 11:36
Компанията подготвя и стимули за коректните си клиенти

Електроразпределителната компания ЧЕЗ подготвя кампания за мотивиране на коректните си клиенти, но се предвиждат също строги мерки към длъжниците.
На всички клиенти, чиито задължения са просрочени, се изпращат напомнителни писма, в които компанията ги приканва да погасят задълженията си или да се обърнат към някой от центровете за обслужване на клиенти за разсрочване на неплатените суми.
Клиентите, които са оставили телефони за връзка, получават и обаждане с цел да им се напомни за задължението.
Просрочените задължения за електроенергия от битови клиенти на ЧЕЗ достигат 41 милиона лева.
Данните на компанията са към края на месец септември.
Общата сума на забавените плащания - от битови и стопански клиенти, възлиза на около 70 милиона лева.
Стопанските клиенти в Западна България не са издължили в срок 29 млн. лева, от които 2, 34 млн. лева са задължения на бюджетни и общински предприятия. Някои от неплатените сметки са още от 2007 г., посочват от ЧЕЗ.
Водещи
-
Преизбраха Слави Трифонов за лидер на "Има такъв народ"
Националната конференция на партията е взела и други важни решения
17.05 | 18:03
-
БСП с позиция: Подкрепи въвеждането на еврото
17.05 | 18:02
-
Училищни автобуси ще развозват деца за матурите
По инициатива на министър Красимир Вълчев от 16 май е сформиран щаб във връзка със ситуацията...
17.05 | 18:01
-
Израел "подпали" и Евровизия
Увеличават се призивите страната да бъде изхвърлена от песенния конкурс заради офанзивата си в...
17.05 | 18:00
Най-четени
-
Емил Радев преди всички: Конвергентният доклад за България е положителен
След няколко дни той ще бъде представен, уточне евродепутатът от ГЕРБ
17.05 | 10:00
-
Денков: Има рекет и изнудване срещу ръководството на СО
Без съмнение има политическа атака, заяви още той
17.05 | 11:00
-
София без наземен градски транспорт и през уикенда
Метрото ще рабти по празнично разписание
17.05 | 09:15