Отварят временни приемни за жалби от мобилните оператори 28.03 | 08:21

Потребителите от шест града ще могат да се оплачат в специализирани приемни на КЗП

От Георги Георгиев

На 28 март потребителите на телекомуникационни услуги, които желаят да поставят своите въпроси за качеството и коректността при обслужването им от трите мобилни оператора на място могат да го направят във временни специализирани приемни в градовете София, Варна, Бургас, Пловдив, Велико Търново и Враца, съобщават от Комисията за защита на потребителите.

Приемните ще работят от 14.30 ч. до 17.30 ч. и ще се помещават в регионалните офиси на Комисията за защита на потребителите (КЗП). Провеждането им е продължение на стартиралата на 15 март - Световен ден на потребителя, инициатива на КЗП и Комисията за регулиране на съобщенията (КРС).

Във временните приемни в София потребителите ще могат да се срещнат с представители на трите телекома в присъствието на контролните органи КЗП, КРС и Комисията за защита на личните данни (КЗЛД).

В останалите градове от страната жалбите ще бъдат обобщавани от експерти на КЗП и КРС и изпращани още на същия ден до мобилните оператори, като предварително е създадена организация за приемането им и реагирането от страна на търговците в разумно кратък срок.


Адреси на приемните:


София:
пл. "Славейков” 4А, ет. 3

Варна:
ул. "Бдин" 14А, ет.3

Бургас:
ул. "Цар Калоян" № 16

Пловдив:
ул. "В.Търново” № 25

Велико Търново:
пл. "Център 2”, Корпус ІV, ет.2

Враца:
бул.”Мито Цветков” № 2, ет. 5

Работно време:
14.30 – 17.30 м.

Водещи

Най-четени