Проверяват коректността на М-Тел към потребителите 11.01 | 14:02

Чести оплаквания са отказ на данъчни фактури и на услугата "кредитен лимит"

От Нели Минчева

Комисията за защита на потребителите (КЗП) започва проверки на мобилния оператор с най-голям пазарен дял у нас – М-Тел, става ясно от съобщение на комисията.

Проверките са по сигнали и жалби на клиенти на компанията.

Най-честото оплакване на потребителите е, че в продължение на месеци не могат да проверят сметките си и оставащите минути.

М-Тел не издава данъчни фактури в договорения срок и отказва да предоставя услугата "кредитен лимит", казват още недоволни клиенти.

Друг проблем, за който хората се оплакват в комисията, е, че по технически причини М-Тел не може да активира част от услугите на клиентите си, но ги кара да плащат за тях.

Много от жалбоподателите пък имат съмнения, че сметките им се надписват.

В проверката са поканени да участват представители на Комисията за регулиране на съобщенията (КРС).

Водещи

Най-четени