Проверяват коректността на М-Тел към потребителите 11.01 | 14:02
Чести оплаквания са отказ на данъчни фактури и на услугата "кредитен лимит"
Комисията за защита на потребителите (КЗП) започва проверки на мобилния оператор с най-голям пазарен дял у нас – М-Тел, става ясно от съобщение на комисията.
Проверките са по сигнали и жалби на клиенти на компанията.
Най-честото оплакване на потребителите е, че в продължение на месеци не могат да проверят сметките си и оставащите минути.
М-Тел не издава данъчни фактури в договорения срок и отказва да предоставя услугата "кредитен лимит", казват още недоволни клиенти.
Друг проблем, за който хората се оплакват в комисията, е, че по технически причини М-Тел не може да активира част от услугите на клиентите си, но ги кара да плащат за тях.
Много от жалбоподателите пък имат съмнения, че сметките им се надписват.
В проверката са поканени да участват представители на Комисията за регулиране на съобщенията (КРС).
Водещи
-
Ясни са 42 от отборите, които вече се класираха за Мондиал 2026
Останалите шест тима ще бъдат определени след изиграването на съответните баражи
19.11 | 12:15
-
След решението на КС: Радев с първи коментар за референдума
„Мотивите ми и предложението са в Народното събрание. Няма какво да внасям повече.
19.11 | 12:01
-
Асен Василев: Борисов да каже имал ли е тайна закуска с Румен Спецов и Валентин Златев
„Виждаме едно огромно бързане и опит да се наложи най-пагубният бюджет за последните 25 години...
19.11 | 11:15
Най-четени
-
Ученици и родители се обединяват срещу тревожна мода: „Ценоразпис“ за насилие сред децата
Според Мия най-важното са взаимната подкрепа и уважение. По думите на Петър мисията им е...
19.11 | 09:15
-
Малко повече от 40 дни остават до въвеждането на еврото в България на 1 януари 2026 г.
Сметки, карти и такси: Автоматично и безплатно превалутиране
19.11 | 08:30