Проверяват коректността на М-Тел към потребителите 11.01 | 14:02
Чести оплаквания са отказ на данъчни фактури и на услугата "кредитен лимит"

Комисията за защита на потребителите (КЗП) започва проверки на мобилния оператор с най-голям пазарен дял у нас – М-Тел, става ясно от съобщение на комисията.
Проверките са по сигнали и жалби на клиенти на компанията.
Най-честото оплакване на потребителите е, че в продължение на месеци не могат да проверят сметките си и оставащите минути.
М-Тел не издава данъчни фактури в договорения срок и отказва да предоставя услугата "кредитен лимит", казват още недоволни клиенти.
Друг проблем, за който хората се оплакват в комисията, е, че по технически причини М-Тел не може да активира част от услугите на клиентите си, но ги кара да плащат за тях.
Много от жалбоподателите пък имат съмнения, че сметките им се надписват.
В проверката са поканени да участват представители на Комисията за регулиране на съобщенията (КРС).
Водещи
-
Европрокуратурата разследва предполагаема измама с мидена ферма край нос Емине
За изпълнението на проекта бенефициентът е получил над 280 хиляди евро, от които над 210...
20.10 | 16:45
-
"ДПС-Ново начало" призова финансовия министър да осигури служебни коли на Президентството
Това трябва да се случи с постановление на Министерски съвет
20.10 | 16:30
-
10 000 лв. за Стораро в Арената
Има и пропуски от 40 и 50 лв., певецът готви концерт над 3 часа
20.10 | 16:16
-
ЕС прекратява напълно вноса на руски газ до края на 2027 г.
Следва постепенно спиране както на природен газ по тръбопроводи, така и на втечнен
20.10 | 16:00
Най-четени
-
15-годишно момче почина, след като беше намушкано в столичен мол
Часове по-късно предполагаемият извършител е бил задържан
20.10 | 09:00
-
Двама задържани за номушканото момче в мол в София
15-годишният тийнейджър почина в болница
20.10 | 11:16
-
И днес българският държавен глава беше с цивилен автомобил
Продължава визитата на унгарския президент у нас
20.10 | 12:59
-
ЦИК разследва надписани преференции в Пазарджик
20.10 | 12:45