Проверяват коректността на М-Тел към потребителите 11.01 | 14:02
Чести оплаквания са отказ на данъчни фактури и на услугата "кредитен лимит"

Комисията за защита на потребителите (КЗП) започва проверки на мобилния оператор с най-голям пазарен дял у нас – М-Тел, става ясно от съобщение на комисията.
Проверките са по сигнали и жалби на клиенти на компанията.
Най-честото оплакване на потребителите е, че в продължение на месеци не могат да проверят сметките си и оставащите минути.
М-Тел не издава данъчни фактури в договорения срок и отказва да предоставя услугата "кредитен лимит", казват още недоволни клиенти.
Друг проблем, за който хората се оплакват в комисията, е, че по технически причини М-Тел не може да активира част от услугите на клиентите си, но ги кара да плащат за тях.
Много от жалбоподателите пък имат съмнения, че сметките им се надписват.
В проверката са поканени да участват представители на Комисията за регулиране на съобщенията (КРС).
Водещи
-
Църквата отбелязва Петрови заговезни
Празникът е известен още като Вси Светии или Апостолски заговезни
15.06 | 10:40
-
Тръгнаха сезонните влакове от София до Бургас и Варна
Ето колко струват билетите и какво е разписанието им
15.06 | 10:00
Най-четени
-
Радев: Правителството налива значителни средства за пропаганда и реклама на еврото
Рискът вече не е само от глобалният икономически сблъсък, рискът вече е към глобален военен...
15.06 | 08:23