КЕВР: Ще разгледаме доклада от проверката на „Топлофикация София“ до средата на месеца 07.01 | 17:13
Няма нарушения в сметките за ноември, обявиха по-рано от столичното дружество
Във връзка с разпространено днес прессъобщение на "Топлофикация София" ЕАД за резултати от извършваната от КЕВР проверка на сметките на потребителите на дружеството за топлинна енергия за ноември 2020 г., Комисията уточнява следното:
Докладът на работната група за извършената проверка на "Топлофикация София" ЕАД предстои да бъде разгледан на заседание на Комисията, което ще се проведе до 15.01.2021 г. Към настоящия момент на дружеството е връчен констативен протокол, по който в 3-дневен срок то следва да даде обяснения.
След приемането на доклада от проверката той ще бъде публикуван на интернет страницата на Комисията.
А ето и какво съобщиха малко по-рано от "Топлофикация София":
Резултатът от извънредната проверка на КЕВР, инициирана след медийни публикации, показа, че няма нарушения в ценообразуването на сметките на дружеството.
В своя констативен протокол регулаторът посочва, че на база предоставените данни и документи, включени в проверката, дружеството е изпълнило всички законови и нормативни изисквания при формиране на ноемврийските сметки.
В рамките на проверката от дружеството беше изискана информация по 11 точки, обхващащи всички данни за потреблението на топлинната енергия от клиентите през месец ноември.
В няколко последователни точки е посочено, че издадените фактури от "Топлофикация София" отговарят по обем и съдържание на Общите условия и са изготвени при коректно прилагане на определените от КЕВР цени за съответния период.
С изготвянето на ноемврийските сметки и анализиране на изходните данни стана видна завишената консумация на потребителите на топлинна енергия за посочения период.
Своевременно беше стартирана разяснителна кампания на данните за потребление, консумация и формиране на фактурите на потребителите.
В рамките на кампанията беше предоставена и сравнителна информация за настоящия и предходните отоплителни сезони.
Подробна разяснителна информация за размера на произведената и подадена топлинна енергия ще бъде предоставяна ежемесечно на клиентите през отоплителния период на 2020 - 2021 г. Данните ще дадат възможност на клиентите да сравнят потреблението си в настоящия и предходния отоплителен сезон и да планират разходите си спрямо изменението на потреблението на топлинна енергия.
Всеки потребител може да намери подробна информация за общата подадена топлоенергия до абонатната станция, отчетената средномесечна температура и денградусите и на 2-ра страница в съобщението към месечната фактура. В данните и поясненията за изготвянето на фактурата са посочени и съответните показатели за предходния отоплителен сезон.
За допълнителна информация и въпроси, клиентите могат да се свържат с кол центъра на компанията на телефон 0700 11 111, да изпратят запитване във Фейсбук страницата www.facebook.com/www.toplo.bg или на имейл: inf_r@toplo.bg и info_r@toplo.bg.
Водещи
-
Д-р Аспарух Илиев от Берн: Спрете да целувате новородените и да се струпвате край тях
Близо 500-те регистрирани случаи в България са само върхът на епидемичната пирамида,...
28.04 | 11:20
-
Златен часовник на богаташ от "Титаник" е продаден на търг за 900 000 паунда
Първоначално очакваната цена е била 150 хиляди паунда
28.04 | 11:00
-
Пореден спад в цените на основните хранителни продукти на борсите
Минимално поскъпват кравето сирене и кашкавалът тип "Витоша"
28.04 | 10:20
Най-четени
-
Плугчиева: Начело на МВнР трябваше да застане кариерен дипломат
Няма нужда да стоя там, където не ползват съветите ми, коментира тя оттеглянето си от кабинета
28.04 | 10:00
-
Дневен хороскоп за неделя
28.04 | 09:30