Coca-Cola каза: Всички калории се броят 15.01 | 11:19

В нова реклама компанията засяга проблема с наднорменото тегло

От Ралица Стоянова

Coca-Cola пусна реклама, в която за пръв път засегна проблема с наднорменото тегло при американците. Двуминутният клип набляга на политиката на компанията, насочена към производство на нискокалорични напитки, информира BBC.

Лозунгът на рекламата гласи, че "всички калории се броят, независимо откъде идват", пише Econ.bg.

Производителите на безалкохолни напитки са под доста силен натиск в САЩ. В Ню Йорк се обмисля забрана на течностите с по-високо съдържание на захар в ресторантите, по стадионите и по кината.

Критиците обвиниха корпорацията, че по този начин се опитва да се измъкне от мерките за намаляване на захарния състав.

От Coca-Cola пък посочиха, че видеото не е в отговор на атаките срещу безалкохолната индустрия, а по-скоро цели "ограмотяване относно проблема". 

Същевременно пък анализаторска фирма в сферата на безалкохолната индустрия – Beverage Digest, публикува статистики, според които от 1998 г. насам консумацията на безалкохолни напитки спада стабилно.

Водещи

Най-четени