Най-големият враг на диетата ни е... 06.08 | 11:46
Шоколадът и чипсът - те са виновни да не спазим диетата до край
Шоколадът и чипсът са изкушенията, които е най-вероятно да опорочат седмици на решително въздържание и да провалят диетата на дамите, пише в. Daily Express, позовавайки се на резултатите от проучване, направено във Великобритания сред 1000 жени по поръчка на фирма за подсладители.
Над 50% от участничките в допитването посочват шоколада като най-големия виновник за провала на диетата им. Една трета набеждават чипса, а една четвърт - сиренето и хляба.
На четвърто място сред опропастителите на хранителния режим жените поставят чашата изстудено бяло вино в заведение.
Близо 60% от дамите споделят, че когато са на диета, хранителните изкушения ги затрудняват повече, отколкото други външни влияния като пазаруване в супермаркета, готвене за семейството или хапване с приятели в заведение.
"Известно е, че спазването на диета е сериозно изпитание за много жени. Истинското предизвикателство обаче не е бързо да се свалят няколко излишни килограма, а с малки стъпки да се върви към промяна в начина на живот, осигуряваща траен ефект", казва Мария Сомолия от фирмата, поръчала проучването, допълва БТА.
Водещи
-
До 25 000 евро санкции за фирми, подвеждали клиенти за бързи кредити
КЗП ще продължи проверките в сектора на небанковото кредитиране, включително по отношение на...
12.06 | 17:44
-
Георги Вълчев: Ще променим учебните програми предсрочно
Олекотяване без ущърб в качеството
12.06 | 17:30
-
Спортната журналистка прикова погледите на Спортната журналистка прикова погледите на Световното
Тя сподели поредица от снимки в профила си в Инстаграм, а под тях се събраха 205 000 лайка за...
12.06 | 17:15
-
Ново огнище на ебола в Демократична република Конго предизвиква сериозно безпокойство
Защо експертите смятат, че е малко вероятно да се стигне до пандемия?
12.06 | 17:00
Най-четени
-
Интернет потребители са убедени, че Шакира е била заменена от двойник на Световното първенство през 2026 г.
Доказателствата? Според тези, които защитават теорията, звездата е изглеждала различно
12.06 | 14:15
-
Румънски медии признаха енергийното надмощие на България
Провалът на румънските фондове
12.06 | 16:15
-
МВнР свали снимката на Велислава Петрова с голото рамо пред Хакан Фидан
Снимката все още циркулира в социалните мрежи, включително и в официалната фейбсук страница...
12.06 | 11:17
-
Валя Балканска призна, че е гледала до последната минута финала на „Евровизия“ и не е успяла да скрие сълзите
Според нея Дара е пример за млад артист, който не се отказва и постига успеха си с много...
12.06 | 15:45