Какво се случва с билбордовете след края на рекламната кампания? 12.04 | 13:05

Американска компания намери приложение за използваните рекламни постери и билбордове, които иначе отиват на сметището

От Ивайло Ачев

Отдавна доказана истина е, че съвременният свят се движи на бързи обороти – може да се каже дори светкавични. С особена сила това важи за рекламата – това, което днес е ново, утре вече е история.

Всеки един от нас със сигурност стотици пъти се е взирал в огромните билбордове, които красят кръстовището по път за работа или към магазина.

Какво обаче се случва с тях утре или на следващия ден, когато дойде моментът "да преминат в историята"? 45 килограма хартия или пластмаса за сметището (в случай че билбордът е от най-големите), пише Good.is.

Американската компания ReMakes обаче е намерила хитър начин да използва този "отпадък" и да го превърне в нещо полезно. Използваните билбордове и постери се превръщат в суровина за производство на ... поставки.

Поставки за чаши и чинии – такива, с каквито ви сервират например бирата в любимото ви заведение. Всеки набор от поставки на компанията се прави от четири по-малки парчета, всяко от които е в различна цветова гама спрямо другите три в пъзела. Цената на една поставка (приблизително с размера на стандартна маса) е 16 долара.

Водещи

Най-четени