Четири фирми искат информационната кампания за саниране на жилища у нас 29.05 | 17:44

Станаха ясни ценовите оферти - най-ниската е 442 750 лева без ДДС

От Ивайло Ачев

Ценовите предложения на участниците в обществената поръчка "Провеждане на мащабна информационна кампания във връзка с изпълнението на проект "Енергийно обновяване на българските домове" по Оперативна програма "Регионално развитие" станаха ясни днес, 29 май, съобщават от Министерството на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ).

До този етап на процедурата бяха допуснати четири фирми, които са подали следните оферти:

- Консорциум МРРБ Консулт – 442 750 лв. без ДДС;

- Бранд ПР – 531 482 лв. без ДДС;

- Маг Адвъртайзинг – 519 571.20 лв. без ДДС;

- Грейн Адвъртайзинг – 544 988 лв. без ДДС;

От МРРБ уточняват, че двама от участниците са предложени за отстраняване, но се споменават имената им. 

Крайното класиране на участниците в процедурата ще бъде обявено допълнително. Общият принцип е поръчката да се печели от субекта, предложил най-ниската ценова оферта.

Водещи

Най-четени