И пазаруването на обувки се дигитализира 23.04 | 14:23
Интерактивната система Perch display използва прожектирана светлина и сензори за движение

Дигиталните технологии все повече се появяват в офлайн средата на магазините. Немалко големи търговски вериги днес се опитват да превърнат рафтовете на магазините в място, което привлича максимално клиентите със интерактивни забавления.
В тази посока е тръгнала и малката американска компания Perch Interactive. Нейните четирима служители са създали нов тип интерактивен прожекторен дисплей за презентация и реклама на продуктите на щанда, като в случая става въпрос за обувки.
Системата Perch display използва прожектирана светлина и сензори за движение, за да установи кога зоната около продукта бива докосвана (подобно на сензорен екран) и кога самите обувки биват взимани от потребителя, за да бъдат разгледани.
Разработеният дисплей показва нагледно как обувките биха стояли на краката ви. Той разполага с менюта, от които потребителите могат да се информират, например, в кои цветове и номера обувките са налични и каква е цената им.
Системата записва поведението на клиента с дисплея и препраща информацията към търговеца под формата на статистика. На тази база той може да направи промени, с които да подобри системата си за продажби.
Водещи
-
Критично ниско e нивото на р. Дунав край Лом
Какви ще са последствията и задава ли се водна криза?
05.10 | 11:40
-
И днес разчистват "Елените" след потопа
В засегнатите от наводнението общини Царево и Несебър остава в сила обявеното бедствено...
05.10 | 11:20
Най-четени
-
Пуснаха нов участък от АМ "Хемус" за превозни средства до 12 тона
Участъкът е с дължина 10 км
05.10 | 10:20
-
"Бягане за животните" в Борисовата градина
Благородна кауза събира хора и техните любимци
05.10 | 09:45