Батман пере гащи в къщата на ВИП Брадър 23.08 | 15:57
Операторът на „Непобедимите” 2 снима Дарт Вейдър, Спайдърмен и Жената Котка специално за кампанията на шоуто
Истински супергерои превземат от днес ефира на Нова ТВ. Това са Дарт Вейдър, Жената Котка, Батман и Спайдърмен – те обаче не са част от нов холивудски сценарий, а от рекламната кампания за новия сезон на ВИП Брадър. В нея популярните кино образи са поставени в ситуация, която хвърля светлина върху тяхната изненадваща, неочаквана и смешна страна.
Всички те се подготвят за своето участие в Къщата, но едва ли някой си е представял, че великият Вейдър всъщност е... глезено момче, Жената Котка може да бъде нескопосана, а Спайдърмен е изключително очарован и нетърпелив от идеята да замени семейната "идилия" с престой във ВИП Брадър. Батман пък припира долни гащи и ги простира в банята.
В клиповете зрителите ще открият и други колоритни образи и детайли, които не само ще ги провокират да се забавляват, но със сигурност ще ги накарат да очакват старта на новия сезон.
Любопитна подробност около кампанията е, че натоварен със задачата да "приземи” холивудските герои е един от най-известните холивудски оператори – Рос Кларксън. "Виновен” за заснемането на много от филмите с участието на Жан-Клод Ван Дам, (който е негов близък приятел и кум), той бе в България не само за да снима рекламите за новия сезон на ВИП Брадър, но и заради снимките на продължението на екшъна "Непобедимите” 2.
"Това е една изключително смела, нестандартна и не на последно място – много забавна кампания. С екипа ми искахме видеата да са възможно най-близко до кино стилистиката, тъй като Супергероите са образи, познати от киното. Тук обаче зрителите ще ги видят в нови, изненадващи роли”, споделя Рос Кларксън. Специално за снимките в България пристигнаха и автентичните облекла на Човека Паяк, Жената Котка и Дарт Вейдър.
"Всички бъдещи участници във VIP Brother имат своя публичен звезден облик. Едновременно с това обаче зрителите искат да видят и усетят техния истински човешки образ . Именно този миг на разкритие прави формата ВИП Брадър уникален и толкова привлекателен. Той позволява на хората да надникнат зад маската, да усетят и преживеят емоционалността на истинските хора.", обобщи концепцията на рекламата Ани Ангелова, Маркетинг директор в Нова Броудкастинг Груп.
Съвсем скоро зрителите ще видят и следващите герои от рекламната кампания, като ще бъдат изненадани от още любими образи в неочаквани и неподозирани моменти и ситуации.
Водещи
-
Първан Симеонов: Подкрепящите протестите се увеличават
"Аз не съм съгласен, че полицията не си е свършила работата. Според мен полицията си свърши...
07.12 | 18:00
-
Зеленски призова за още ПВО след масирани руски удари
Вчера и днес Русия отново атакува Украйна с множество дронове и ракети
07.12 | 17:40
-
Надзорният съвет на НОИ прие преправения бюджет
В план-сметката на ДОО за 2026 г. се запазват социалните разходи
07.12 | 17:20
-
МОСВ прави спешен мониторинг на морските води заради блокирания танкер
Басейнова дирекция следи за потенциално замърсяване в Черно море след нанесените удари по...
07.12 | 17:00
Най-четени
-
Външните министри на България и Украйна са обсъдили двустранното сътрудничество
Андрий Сибиха и Георг Георгиев са провели телефонен разговор
07.12 | 10:20
-
Бойко Ноев: Протестите ще продължат!
"За да възтържествува демокрацията в България, много е важно тя да победи на президентските...
07.12 | 13:20
-
Отлагат евакуационните действия на заседналия "Кайрос" заради лошото време
Предстои да бъдат изяснени причините за навлизането на кораба в териториалните води на България
07.12 | 11:00
-
Наводнения в Бургаско - евакуираха хора, задействаха BG-Alert на няколко места
Има ли бедстващи хора и какви са щетите в региона
07.12 | 10:00