Батман пере гащи в къщата на ВИП Брадър 23.08 | 15:57
Операторът на „Непобедимите” 2 снима Дарт Вейдър, Спайдърмен и Жената Котка специално за кампанията на шоуто

Истински супергерои превземат от днес ефира на Нова ТВ. Това са Дарт Вейдър, Жената Котка, Батман и Спайдърмен – те обаче не са част от нов холивудски сценарий, а от рекламната кампания за новия сезон на ВИП Брадър. В нея популярните кино образи са поставени в ситуация, която хвърля светлина върху тяхната изненадваща, неочаквана и смешна страна.
Всички те се подготвят за своето участие в Къщата, но едва ли някой си е представял, че великият Вейдър всъщност е... глезено момче, Жената Котка може да бъде нескопосана, а Спайдърмен е изключително очарован и нетърпелив от идеята да замени семейната "идилия" с престой във ВИП Брадър. Батман пък припира долни гащи и ги простира в банята.
В клиповете зрителите ще открият и други колоритни образи и детайли, които не само ще ги провокират да се забавляват, но със сигурност ще ги накарат да очакват старта на новия сезон.
Любопитна подробност около кампанията е, че натоварен със задачата да "приземи” холивудските герои е един от най-известните холивудски оператори – Рос Кларксън. "Виновен” за заснемането на много от филмите с участието на Жан-Клод Ван Дам, (който е негов близък приятел и кум), той бе в България не само за да снима рекламите за новия сезон на ВИП Брадър, но и заради снимките на продължението на екшъна "Непобедимите” 2.
"Това е една изключително смела, нестандартна и не на последно място – много забавна кампания. С екипа ми искахме видеата да са възможно най-близко до кино стилистиката, тъй като Супергероите са образи, познати от киното. Тук обаче зрителите ще ги видят в нови, изненадващи роли”, споделя Рос Кларксън. Специално за снимките в България пристигнаха и автентичните облекла на Човека Паяк, Жената Котка и Дарт Вейдър.
"Всички бъдещи участници във VIP Brother имат своя публичен звезден облик. Едновременно с това обаче зрителите искат да видят и усетят техния истински човешки образ . Именно този миг на разкритие прави формата ВИП Брадър уникален и толкова привлекателен. Той позволява на хората да надникнат зад маската, да усетят и преживеят емоционалността на истинските хора.", обобщи концепцията на рекламата Ани Ангелова, Маркетинг директор в Нова Броудкастинг Груп.
Съвсем скоро зрителите ще видят и следващите герои от рекламната кампания, като ще бъдат изненадани от още любими образи в неочаквани и неподозирани моменти и ситуации.
Водещи
-
9 деца от София, дошли на спортен лагер във Варна, са със стомашно-чревно разстройство
Децата са на възраст между 7 и 12 години. Настанени са в семеен хотел в града.
01.08 | 17:00
-
20 деца продадоха играчките си, за да дарят на дядо, останал без дом заради пожар
От къщата на възрастния мъж са останали само руини. Отскоро този фургон е новият му дом.
01.08 | 16:45
-
Пожарът в района на Илинденци продължава да гори, но огнищата са под контрол
При необходимост ще информираме, каза още кметът на Струмяни.
01.08 | 16:30
-
СО: Изпратили сме над 20 справки, схеми и други документи, поискани от ОУ за парк "Врана"
Данъчна оценка на имот с идентификатор 44063.1447.273 на район „Искър“, представляващ...
01.08 | 16:15
Най-четени
-
Митко Павлов написа хаплив коментар за Димо Алексиев, Ралица Паскалева му отговори
Ралица Паскалева по-късно изясни в коментар, че не оправдава действията на Алексиев, а...
01.08 | 11:59
-
Започва Богородичният пост - един от четирите многодневни периоди на въздържание в православния календар
Богородичен параклис
01.08 | 09:15
-
Годжи: Слави Трифонов спаси малкия ми син!
Годжи разказва как записването му в музикалното училище в Плевен изцяло преобръща живота му.
01.08 | 12:15
-
Киселова: Опозицията търси начин за консолидация
"Темата а КПК минава от едната крайност в другата, от това да изберем най-читавите хора до...
01.08 | 11:30